شناسه خبر : 1156
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 08 اسفند 1397 - 23:05 |
درخواست مدیرکل فناوری اطلاعات استان ایلام از رییس نظام صنفی رایانه کشور:

برگزاری الکامپ 98 در ایلام

تمامی شهرها ، روستا ها و بخصوص دو مرز چیلات و چنگوله در نقطه صفر مرزی به شبکه پر سرعت فیبر نوری متصل هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ایلام رسانه، عصر چهارشنبه 8 اسفند ماه  در مراسمی که به منظور بزرگداشت روز مهندس در مجتمع لاله برگزار شد، مهندس عباس بیرامی گفت: استان ایلام به نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشم گیری در حوزه IT داشته است به عنوان نمونه در شاخص توسعه فناوری در جایگاه شانزدهم کشور قرار دارد.
وی ادامه داد: و استان ایلام از این حیث در قیاس با استان های وسیعتر رشد چشم گیری داشته است و این نشان دهنده فعالیت مثبت در حوزه IT است.

مهندس بیرامی بیان کرد: در سال ۹۶ بیش از ۲۴۰ روستا و در سال جاری قریب به ۲۲۶ روستای استان به اینترنت پرسرعت متصل شده‌ اند.
وی افزود: قریب به ۸۵ درصد از جاده های اصلی استان ایلام تحت پوشش تلفن همراه است و نیز تمامی شهر های  استان از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از رئیس سازمان نظام  صنفی رایانه ای کشور در خواست کردکه برای اولین بار نمایشگاه الکامپ را در استان ایلام برگزار کنند تا سطح علمی و فنی فناوری اطلاعات استان در کشور مشخص گردد.
بیرامی در این نشست گفت: سازمان نظام صنفی رایانه استان ایلام از معدود شعب سازمان نصر است که فاقد ساختمان اختصاصی است و در این زمینه نیز از جناب آقای اثنی عشری درخواست میکنیم که در جهت رفع این مشکل اقدام لازم را بعمل آورند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.