شناسه خبر : 1150
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 08 اسفند 1397 - 22:30 |
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:

با حمایت دولت و مشارکت سازمان نصر استان سهم ایلام از بازار بزرگ فناوری اطلاعات افزایش خواهد یافت

مسئولین باید توجه ویژه‌ای نسبت به فعالیتهای و طرح های شرکت دانش بینان داشته باشد و زیر ساخت های لازم را برای توسعه این دسته از کسب و کارها را ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ایلام رسانه عصر چهارشنبه 8 اسفند ماه در مراسمی که به مناسبت روز مهندس در مجتمع لاله و با حضور رئيس نظام صنفی رایانه کشور و مدیران استانی برگزار شد دکتر ایوب درویشی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: امیدواریم حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ارتقای سطح فعالیت های این سازمان در استان را در پی داشته باشد.
وی افزود: خوشبختانه در فضای کسب و کار استان فعالیت های دانش بنیان و مبتنی بر علم و فناوری در حال رشد هستند که این امر فرصت بسیار مناسب برای ایجاد اشتغال جوانان است.
دکتر درویشی تاکید کرد: مسئولین باید توجه ویژه‌ای نسبت به فعالیتهای و طرح های شرکت دانش بنیان دارند و زیر ساخت های لازم را برای این امر فراهم کرده اند.
وی ادامه داد: در یک سال گذشته ۶ شرکت دانش بنیان در استان ایلام مجوز فعالیت دریافت نموده‌اند که در حال حاضر در پارک علم و فناوری، دانشگاهها ، مراکز آموزشی و مراکز رشد در حال فعالیت هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی منابع استانداری ایلام گفت: سازمان نظام صنفی رایانه استان ایلام باید با آسیب شناسی دلایل کم بودن سهم استان از بازار بزرگ فناوری اطلاعات کشور و برنامه ریزی سهم ایلام را در زمینه کسب و کارهای رو به رشد این حوزه افزایش
دهد و در این مسیر همه ی دستگاه های دولتی هم حامی سازمان نصر هستند و امضای تفاهم نامه ی فی مابین در این مراسم هم در همین راستا می باشد.
درویشی وجود فارغ التحصیلان فراوان در استان را یکی از فرصت های چشمگیر برای توسعه فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت:برگزاری استارت آپ ها و فراهم نمودن زمینه ارایه طرح ها و ایده‌ها هم با جدیت پیگیری میشود.
لازم به ذکر است که در این مراسم تفاهم نامه‌ ی همکاری بین استانداری ایلام و سازمان نظام صنفی رایانه استان به منظور توسعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات منعقد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.