شناسه خبر : 1722
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 14 مرداد 1398 - 11:52 |
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خبر داد:

ویژه برنامه های مختلفی در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سطح استان برگزار خواهد شد

جلسه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با ریاست محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایلام رسانهاسدالله تولیده در این جلسه با تشریح برنامه های بنیاد در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: برنامه های مختلفی در خصوص گرامی‌داشت این روز پیش بینی شده است که با همکاری دستگاه‌های اجرائی، این برنامه ها بصورت با شکوهی در سراسر استان اجرا خواهد شد.
️ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و با تجلیل از مقاومت و ایستادگی آزادگان، گفت: آزادگان اسوه‌های صبر و مقاومت در جامعه هستند.
️ وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از آزادگان با عنوان الماس های درخشان یاد کردند، افزود: آزادگان از تمام دلبستگی ها و تعلقات خود گذشتند و با نیت شهادت به عرصه جهاد شتافتند و از دوران اسارت در جهت تزکیه نفس خود استفاده کردند.
مدیرکل بنیاد ایلام تصریح کرد: تفاوت میان رزمندگان اسلام و دشمن بعثی در ایمان به خداوند متعال بود.
️ دبیر شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان همچنین از برگزاری یادواره شهدای کارمند خبر داد و افزود: استان ایلام تعداد ۱۳۱ شهید کارمند والامقام را تقدیم نظام و آرمان‌های انقلاب کرده است.
️ وی خاطر نشان کرد: در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای کارمند و نیز تجلیل از ایثار و فداکاری آنان، “یادواره شهدای کارمند” در شهریور ماه و همزمان با هفته دولت برگزار خواهد شد.
۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی نامگذاری شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.