شناسه خبر : 1346
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 22 اسفند 1397 - 13:00 |

دو خبر مهم مدیرکل بیمه سلامت ایلام در آستانه‌ی نوروز

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: دفترچه‌هایی که برگه‌ی استفاده نشده دارند و تاریخ اعتبارشان تا پایان سال تعیین شده است ، تا پایان خرداد نیز قابل استفاده خواهند بود و در مراکز درمانی پذیرش خواهند شد و در ایام نوروز همکاران ما در بیمه‌ی سلامت آمادگی ارائه تمام خدمات به مراجعین هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایلام رسانه، دکتر نورالدین رحیمی اظهار کرد: کاهش بار مراجعات غیرضروری به مراکز درمانی نتیجه تلاش رسانه‌ها برای افزایش و ارتقاء سلامت بوده است که جای قدردانی دارد.

وی از اجرای نسخه نویسی الکترونیکی برای حذف دفترچه‌های کاغذی به صورت پایلوت در شهرستان دهلران خبر داد و گفت: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، از بین رفتن تداخل دارویی، حذف داروهای غیرمجاز و قابل رویت بودن سوابق بیمار از جمله مزایای این طرح است.

مدیرکل بیمه  سلامت استان از اجرای طرح تبادل الکترونیک اسناد پزشکی تا خرداد در ایلام همزمان با سراسر کشور، خبر داد و تصریح کرد: 2500 هزار نفر مراجعه و حجم بزرگی از کاغذ به بیمه‌ها ارسال می‌شود که با اجرای این طرح نیازی به این حجم و کاغذ نخواهد بود.

رحیمی رسیدگی به موقعآ ارجاع اسناد به استان‌های دیگر، در دسترس بودن سوابق بیمار و دسترسی بیماران را از مزایای این طرح عنوان کرد.

وی گفت: دفترچه‌هایی که برگه‌ی استفاده نشده دارند و تاریخ اعتبارشان تا پایان سال تعیین شده است ، تا پایان خرداد نیز قابل استفاده خواهند بود و در مراکز درمانی پذیرش خواهند شد و در ایام نوروز همکاران ما در بیمه‌ی سلامت آمادگی ارائه تمام خدمات به مراجعین هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان از پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی تا آذر 97 خبر داد و تصریح کرد: مطالبات داروخانه‌ها نیز تا مرداد به طور 100 در صدی برگزار شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.