شناسه خبر : 1267
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 02 فروردین 1398 - 15:25 |
امام جمعه ایلام:

سال 1398 سال اتحاد و پیشرفت خواهد بود

امام جمعه ایلام گفت: سال 98 سال فرصت و امکانات و گشایش برای ملت ایران خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایلام رسانه، حجت‌الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» در خطبه‌های اولین نماز جمعه امسال، اظهار کرد: سال 98 سال فرصت و امکانات و گشایش برای ملت ایران خواهد بود که همچون سال‌های قبل با اتحاد و وحدت ملی در تمام عرصه‌ها پیش خواهیم رفت .

امام جمعه ایلام به ظرفیت‌های مهم استان اشاره و تصریح کرد: تولید گل نرگس در استان،کاشت زعفران مرغوب از مهمترین ظرفیت‌های خدادادی در استان بوده است که می‌توان از آن استفاده کرد .

وی گفت: مهمترین دغدغه اساسی کشور مشکل معیشتی و اقتصادی مردم است که باید با مدیریت صحیح جبران شود نه با مدیریت نارسا که بر مشکلات افزوده شود .

امام جمعه ایلام ادامه داد: ما در تحریم‌ها به خود کفایی رسیدیم و در زمینه‌های مختلف و با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و جهادی، دستاوردهای بزرگی را کسب کردیم .

کریمی‌تبار با تبریک سال نو با بیان اینکه باورهای غلط و تحلیل های نادرست در خصوص سال نو و شکل گرفته در ذهن برخی از جنگ نرمی است که بر علیه مردم و کشور راه افتاده است، ادامه داد:این نشان از خوش سلیقه بودن ایرانی‌ها است که آغاز بهار را سال نو و عید قرار داده‌اند، اما تحلیل‌های نادرست و غلط در این مورد، حاصل تبلیغات اساسی دشمن بوده است .

وی تاکید کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی خدادادی یک تکلیف و وظیفه همگانی است که باید مردم و هم استانی های عزیز به خوبی از آن بهره ببرند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.