شناسه خبر : 1217
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 11 اسفند 1397 - 8:01 |
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان خبر داد:

حضور 17 عضو جمعیت جوان استان در کارگاه بومینو پیشرفته و دوره تربیت مربی کارآفرینی

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: برای داشتن جامعه‌ای پویا و توسعه‌یافته به نوجوانان و جوانان با انگیزه، مصمم و با نشاط و دارای روحیه کارآفرینی نیاز داریم. «علی‌اصغر علی اکبری» در گفتگو با پایگاه تحلیل خبری ایلام رسانه ، منطقه ایلام، از شرکت  17 نفر از اعضای جوانان استان ایلام درکارگاه بومینو پیشرفته […]

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: برای داشتن جامعه‌ای پویا و توسعه‌یافته به نوجوانان و جوانان با انگیزه، مصمم و با نشاط و دارای روحیه کارآفرینی نیاز داریم.

«علی‌اصغر علی اکبری» در گفتگو با پایگاه تحلیل خبری ایلام رسانه ، منطقه ایلام، از شرکت  17 نفر از اعضای جوانان استان ایلام درکارگاه بومینو پیشرفته و دوره تربیت مربی کارآفرینی که از تاریخ 4 الی 8 به میزبانی استان خوزستان برگزارشد ، خبر داد و اظهار کرد: در این کارگاه ها اعضای جوانان با خودباوری و شناسایی توانمندی‌ها و علایق، مفاهیم کارآفرینی، هدف گذاری، مسئولیت پذیری، شناخت محیط، نیازها، تبلیغات، فعالیت‌های تیمی و کارگروهی آشنا شدند .

وی با اشاره به اینکه برای داشتن جامعه‌ای پویا و توسعه یافته به نوجوانان و جوانان با انگیزه، مصمم و با نشاط و دارای روحیه کارآفرینی نیاز است ، هدف از برگزاری این رویدادها را گسترش فرهنگ کارآفرینی، ترویج مهارت های کارآفرینانه، کمک به معضل اشتغال، توسعه کسب و کارهای نوپا و نوآورانه عنوان کرد .

وی افزود: در این دوره آموخته های قبلی و آشنایی با فرآیند راه اندازی کسب و کار، تاسیس و تدوین کسب و کار و همچنین تامین منابع مالی و ارائه به سرمایه گذار به تیم ها آموزش داده شد.

معاون امور جوانان استان ادامه داد، موضوع کارآفرینی یکی از موضوعاتی است که در چند دهه اخیر موجب شده است تا موج جدیدی از سیاست های کارآفرینانه در اکثر کشورها ایجاد شود که در سال های اخیر کشور های زیادی توانسته اند به پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلف اقتصادی و تجاری نایل شوند .

وی در ادامه عنوان کرد: اعضای منتخب جوانان این استان در کنار جوانان خوزستان ابتدا توسط تسهیلگران با مفاهیم کارآفرینی و علائق و توانمندی های خود در این حوزه آشنا و سپس اهداف و چشم انداز خود را مشخص کرده و بعد از آن به تشخیص شناخت فرصت‌ها کارآفرینی، ایده پردازی، عملیاتی کردن ایده، شناخت بازار، بازاریابی و…… در اطرافشان انجام دادند .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.