شناسه خبر : 1221
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی, سیاسی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 10 اسفند 1397 - 13:40 |
امام‌جمعه ایلام:

دشمن قابل‌اعتماد نیست/ راه حل مشکلات، اقتصاد مقاومتی است

امام‌جمعه ایلام گفت: آمریکا و اروپا قابل‌اعتماد نیستند و در این زمینه باید توجه لازم را داشته باشیم. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایلام رسانه، منطقه ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه ایلام، با اشاره به فشار اقتصادی دشمن، اظهار کرد: تلاش مسئولان جای تقدیر دارد اما لازم است این تلاش‌ها […]

امام‌جمعه ایلام گفت: آمریکا و اروپا قابل‌اعتماد نیستند و در این زمینه باید توجه لازم را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایلام رسانه، منطقه ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه ایلام، با اشاره به فشار اقتصادی دشمن، اظهار کرد: تلاش مسئولان جای تقدیر دارد اما لازم است این تلاش‌ها بیشتر شود تا معیشت مردم بهبود یابد و از طرف دیگر بازاریان نیز باید توجه بیشتری به وضعیت اقتصادی مردم داشته باشند.

وی با بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری و تأکید معظم‌له بر مقوله استقلال و آزادی، درباره FATF گفت: به دشمن اعتماد نداریم و آزموده را آزمودن خطاست و آمریکا و اروپا قابل‌اعتماد نیستند و در این زمینه باید مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام  توجه لازم را داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را راه علاج مشکلات اقتصادی عنوان و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت آمریکا روبه‌زوال است وهیچگاه تسلیم آمریکا نمی‌شویم.

کریمی‌تبار سفر رئیس‌جمهور سوریه برای قدردانی از رهبر و ملت ایران را نشانه‌ی تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دانست و گفت: ایران اسلامی بااقتدار تمام اهداف متعالی خود را طی خواهد کرد و توطئه‌ی دشمنان ناکام خواهد ماند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز احسان و نیکوکاری، ضمن قدردانی از تلاش‌های تأثیرگذار کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان، از ادارات، نهادها، خیرین و همه‌ی مردم خواست در این روز کمک‌های خود را به مددکاران این نهاد برسانند تا به بهترین وجه در بین خانواده‌ها و افراد مستحق توزیع شود.

امام‌جمعه ایلام با تبریک روز درختکاری و با تقدیر از کارهای انجام‌گرفته شده در منابع طبیعی استان، گفت: درختکاری صدقه جاریه و عبادت است و مردم و مسئولان نسبت به این موضوع کوشا هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.