شناسه خبر : 1086
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 16 بهمن 1397 - 14:19 |

بازدید جمعی از بانوان ایلامی از انتقال خون استان

در پنجمین روز از دهه‌ی مبارک فجر جمعی از بانوان مشاور دستگاه‌های اجرایی استان از اداره‌ی کل انتقال خون استان بازدید کردند. «مریم شادیوند» مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در حاشیه‌ی این برنامه در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری ایلام رسانه، اظهار کرد: زنان به عنوان محور خانواده می‌توانند در ترویج […]

بازدید جمعی از بانوان ایلامی از انتقال خون استان

در پنجمین روز از دهه‌ی مبارک فجر جمعی از بانوان مشاور دستگاه‌های اجرایی استان از اداره‌ی کل انتقال خون استان بازدید کردند.
«مریم شادیوند» مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در حاشیه‌ی این برنامه در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری ایلام رسانه، اظهار کرد: زنان به عنوان محور خانواده می‌توانند در ترویج فرهنگ انتقال خون به بهترین نحو ایفای نقش کنند و اهمیت این موضوع را در خانواده‌ها تبیین نمایند.
وی با بیان اینکه مطالعات گسترده در ایران و سایر کشورهای جهان نشان می‌دهد که به دلیل گرایش کمتر بانوان به رفتارهای پرخطر و توجه بیشتر به زندگی سالم، خون اهدایی توسط زنان از سالم‌ترین منابع خونی است، تصریح کرد”همچنین زنان به عنوان رکن اصلی خانواده می‌توانند با مشارکت در اهدای خون علاوه بر ترویج نوع دوستی و رفتارهای انسان دوستانه، در آموزش فرزندان و شرکت در عرصه فعالیت‌های خداپسندانه گام مهمی در افرایش مشارکت خانواده در اهدای خون داشته باشند.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایلام رسانه، منطقه ایلام، مهدی اکبری دهبالایی مدیرکل انتقال خون استان در این نشست توضیخاتی را درباره آخرین فعالیت‌های انجام گرفته در انتقال خون استان ارائه کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.