شناسه خبر : 2990
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 01 مرداد 1399 - 17:19 |

۶۰ واحد مسکونی محرومان در هلیلان و چرداول افتتاح شد

۶۰ واحد مسکونی محرومین در هلیلان و چرداول با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و مدیر کمیته امداد ایلام افتتاح شد.
۶۰ واحد مسکونی محرومان در هلیلان و چرداول افتتاح شد

حجت‌الاسلام و المسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم ، اظهار کرد: سپاه پاسداران با همکاری کمیته امداد اقدام به ساخت مسکن برای خانواده هایی کرده که از وضعیت مسکن معیشتی خوبی برخوردار نبودند.

وی گفت: هر چند رفع محرومیت در مناطق مختلف جزء وظایف دولت هاست اما سپاه براساس تکلیف انقلابی خود به این مهم ورود کرده و تاکنون توانسته است گام های بزرگی در رفع محرومیت از چهره مناطق مختلف استان بردارد.

«سردار جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این مراسم گفت: سپاه برای رفع محرومیت از هلیلان آماده است تا در کنار دولت و در قرارگاه محرومیت زدایی این شهرستان ایفای نقش کند.

وی تصریح کرد: امروز ۶۰ واحد مسکونی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال با کار جهادی در شهرستان هلیلان و منطقه «زردلان» آماده و تحویل داده شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از توزیع ۲۴۰ بسته معیشتی در بین مردم منطقه خبر داد و تصریح کرد: سپاه خود را مصمم می داند که برای رفع محرومیت در کنار مردم و دولت باشد و تمام توان خود را برای خدمت به مردم عزیز به کار خواهد بست.

«قنبر موسی‌نژاد» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام نیز گفت: وظیفه خود می دانیم از همراهی و تعامل خوب سپاه در ساخت منزل مددجویان تحت حمایت این نهاد قدردانی کنم.

وی تصریح کرد: با افتتاح این ۶۰ منزل محرومان ، تنها ۱۲ خانوار فاقد مسکن در این منطقه باقی می‌ماند که برای آنها در سریعترین زمان ممکن چاره جویی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.