شناسه خبر : 6970
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 23 دی 1399 - 16:46 |

پیشرفت امروز ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی شهیدان است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه امنیت موجود در جامعه مرهون جان فشانی های شهداء است، گفت: اگر بررسی دقیق در طول عمر انقلاب صورت گیرد حرکت با منطق شهداء موجب پیشرفت در جامعه شده است.
پیشرفت امروز ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی شهیدان است

به گزارش ایلام رسانه، حجت الاسلام و المسلمین «الله نور کریمی تبار» در نشست با تیم اعزامی همراهی و همکاری با نیروهای مسلح در امور ایثارگران، اظهار کرد: ما در سال‌های گذشته در زمینه‌های مختلف تکنولوژی نانو ،هسته‌ای، موشکی و … پیشرفت‌های بی‌نظیری داشتیم و این پیشرفت ها در مسیر راهبردها و توصیه هی مقام معظم رهبری (مدظله عالی) صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مدنظر قرار دادن فرامین و ارشادات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حرکت با منطق شهداء موجب پیشرفت در جامعه شده است، گفت: تجربه نشان داده که وابستگی به خارج از کشور و ارتباط با آمریکا مبنی بر کسب منافع، ما را دچار خسران کرده و به ما ثابت شده که باید به خود اتکایی و درونگرایی توجه ویژه داشته باشیم.

کریمی تبار تصریح کرد: پیش رفتن با منطق شهداء ما را در دنیا به کشوری ابرقدرت تبدیل کرده و درونگرایی ملت ما موجب تعظیم آمریکا در مقابل ایران شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ولایی بودن مردم استان ایلام اشاره کرد و گفت: مردم استان ایلام آزمون های سختی در طول انقلاب و قبل از آن داده اند و ۲ تجربه تلخ اول و آخر جنگ تحمیلی که مردم استان ایلام و عشایر با توجه به نبود پایگاه های ثابت ارتش در سطح استان با همت و شجاعت خود توانستند از این مرز و بوم دفاع کنند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: از افتخارات دیگر مردم این استان در کنار نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس بازپس‌گیری ارتفاعات میمک در ۱۹ دی ماه سال ۵۹ و اولین عملیات موفق بر علیه دشمن بعثی و تبدیل راهبرد تهاجمی دشمن به راهبرد دفاعی است.

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان گفت: شهدا، امنیتی بی مثال در منطقه برای ما به ارمغان آوردن و نیروهای مسلح با مدنظر قرار دادن منطق شهداء و پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه، این مهم را حفظ و ارتقاء بخشیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.