شناسه خبر : 6702
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 دی 1399 - 10:46 |

نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک در همه‌ی ادارات ضروری است

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ایلام با تاکید بر اینکه از هفته آینده نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک در ادارات و دستگاه‌های استان ضروری است، گفـت: واحدهای صنفی باید پروتکل های بهداشتی را به صورت صددرصدی رعایت کنند و در هفته آینده نظارت ها بر بازار بیشتر می شود.
نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک در همه‌ی ادارات ضروری است

به گزارش ایلام رسانه، «معروف بسطامی» در یازدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله باکرونا ضمن تسلیت ایام حزن واندوه فاطیمه (س) و تقدیر از زحمات کلیه ارکان وکمیته های اجرایی قرارگاه گفت: با وجود خرسندی از وضعیت نزولی آمار مبتلایان ،فوتی ها و بستری شدگان در استان؛ کماکان در ستاد استانی وقرارگاه عملیاتی دغدغه های مبنی بر عادی سازی ورها شدگی در پروتکل ها وجود دارد که ازمردم ،اصناف و بازاریان می خواهیم طبق شیوه نامه های درمانی وبهداشتی رفتارکنند.

وی با تاکید بر این مهم که کرونا کماکان یک بیماری مرگبار است، گفت: نباید فریب عادی سازی ها را بخوریم، کماکان لازم است مثل هفته های اخیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم تا تلاش ها ازدست نرود ومثل آبان ماه دچار خسارت های جانی ومرگ عزیزان مان نباشیم.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ضمن قدردانی ازهمراهی قاطبه مردم و تلاش مسئولین خاطرنشان کرد: درطی دو ماه گذشته درسطح استان در آمار میزان ابتلا، بستری و فوتی با کاهش ۸۰ تا ۹۰ درصدی مواجه بوده‌ایم و این مهم نباید پایان کرونا تلقی شود، چراکه هرآن در سایه عدم رعایت بایدهای بهداشتی ممکن است دوباره شاهد اوج شیوع این ویروس خطرناک باشیم.

وی با توجه به سطح هشدار زرد در سراسر استان؛ حضور کارکنان دستگاه ای عادی را با دو سوم ظرفیت اعلام نمود و اضافه کرد: البته در این بین حتی اگر افرادی دارای علامت و با بیماری زمینه ای بودند مدیران موظف به همکاری با انها برای دورکاری هستند

بسطامی با تاکید بر اینکه در تمامی ادارات استان باید؛ ظرف یک هفته نسبت به نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک جهت کنترل و جلوگیری از ورود افراد مبتلا به ادارات و اماکن پر تردد اقدام شود، گفت: برپایی هرگونه مراسم و تجمع به خصوص در آرامستان ها ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قضایی می شود.

وی با عنوان این مطلب که فعالیت اصناف و گروه های شغلی به معنای پایان تهدید کرونا نیست، تاکید کرد: واحدهای صنفی باید پروتکل های بهداشتی را به صورت صددرصدی رعایت کنند و در هفته آینده نظارت ها بر بازار بیشتر می شود.

معاون استاندار در خصوص طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح به نحو مطلوب در استان در حال اجرا بوده و از مردم شریف استان تقاضا دارم همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.