شناسه خبر : 2977
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, شهرستان ها, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 01 مرداد 1399 - 15:10 |

ناحیه تخصصی صنایع پایین دست پتروشیمی دهلران ایجاد می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام از تصویب نهایی ناحیه تخصصی صنایع پایین دست پتروشیمی دهلران در شورای برنامه ریزی استان خبر داد.
ناحیه تخصصی صنایع پایین دست پتروشیمی دهلران ایجاد می شود

«اقبال اسماعیلی» در گفت و گوی اظهار کرد، با اشاره به تلاش و همکاری یکساله مجموعه مدیریتی استان در این خصوص، گفت: پروژه ناحیه تخصصی صنایع پایین دست پتروشیمی دهلران در زمینی به وسعت ۴۶ هکتار موفق به اخذ مجوز از شورای برنامه ریزی استان گردید و تصویب نهایی شد.

اسماعیلی با اشاره به نقش وجودی ناحیه صنعتی در تامین نیازهای منطقه به خصوص صنایع پیرامونی تصریح کرد: از نکات مهم و خوب احداث این ناحیه، می توان به مجاورت جاده سراسری بین شهرستان های دهلران و اندیمشک و مهران به عنوان محور ترانزیت و نیز وجود تولیدات منطقه، وجود پتروشیمی و پتانسیل های صنعتی موجود و کشاورزی فعال در منطقه کریدور فعال اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به در دستور کار بودن راه اندازی و فعالیت بازارچه مرزی چیلات، آغاز فعالیت های اجرایی احداث ابر بزرگراه پل زال- چیلات، نقش این ناحیه تخصصی در جذب سرمایه گذار برای توسعه اقتصادی منطقه و صادرات به کشور عراق مهم و ضروری است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام در پایان با اشاره به نگاه مثبت استاندار و تاکید ایشان به بحث سرمایه گذاری در استان اشاره و بیان کرد: با پیگیری و دستور استاندار، مطالعات و مکان یابی ۲ ناحیه صالح آباد و مجتمع چنگوله شهرستان مهران در حوزه ناحیه تخصصی صنایع پایین دست پتروشیمی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.