شناسه خبر : 8295
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 فروردین 1400 - 21:13 |

مصوبه ی ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه ها اجرایی شود

استاندار ایلام گفت: برپایی چادر جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در دامن طبیعت و جنگل ممنوع است و باید این مصوبه به طور کامل در تمام استان اجرایی شود.
مصوبه ی ممنوعیت برپایی چادر در تفرجگاه ها اجرایی شود

به گزارش ایلام رسانه، دکتر محمد نوذری در بازدید  از مبادی ورودی، سطح شهر، بیمارستان امام علی شهر سرابله و مراکز درمانی، دیدار با پرستاران و پرسنل بیمارستان، آرامستان ها، تفرجگاه های شهرستان چرداول اظهار کرد: لازم است از همکاری خوب مردم و تحمل سختی ها به جهت رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی تشکر کنم اما لازم است این همراهی‌ها بیشتر شود.

وی با عنوان این مطلب که بر سر سلامت مردم با کسی تعارف نداریم، تاکید کرد: همانطور که در ستاد کرونا مصوب شده برپایی چادر به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در دامن طبیعت و جنگل ممنوع است، باید این مصوبه به طور کامل در تمام استان اجرایی شود.

استاندار ایلام گفت: هنوز تعدادی چادر در مناطق تفریحی استان و شهرستان چرداول برپا است که لازم است در جهت جمع آوری آنها اقدام عاجل صورت گیرد.

استاندار ایلام در ادامه بر تشکیل فوری همیاران سلامت توسط فرمانداران و حمایت دیگر دستگاه های درگیر در ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: کارگروه همیاران سلامت با مدیریت دهیاران و کمک مراکز بهداشتی و پایگاه های مقاومت در روستاها و با پشتیبانی بخشداری و فرمانداری ها و مجموعه دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان‌ها تشکیل می شود و مهمترین وظیفه آنها مهار و مدیریت بهتر کرونا در روستاها است.

نوذری همچنین  در  بازدید از بیمارستان امام علی سرابله، گفت: شهرستان چرداول به جهت اینکه در مسیر ارتباط شمال و مرکز کشور به استان قرار گرفته است درای جایگاه حائز اهمیتی برای کنترل بیماری کرونا است.

استاندار ایلام در ادامه پرستاران را مجاهدان فداکار عرصه سلامتی در جامعه عنوان کرد و گفت: بیش از یک سال است این عزیزان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا شب و روز ندارند.

وی در ادامه گفت: آنها راحتی خود را فدای آسایش مردم کرده اند و در این مسیر تعدادی از این عزیزان را از دست داده ایم که در اینجا از درگاه پروردگار عالم برای شهیدان راه سلامت علو درجات مسئلت می نمائیم.

نوذری در پایان ضمن ابراز امیدواری برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در سال ۱۴۰۰ گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی به کادر بهداشتی و درمانی کمک کنند.

وی افزود: تاکنون در استان سه موج سهمگین کرونا را با هزینه های جبران ناپذیری پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم با همکاری و همراهی خوب و متعهدانه مردم و مسئولان بتوانیم از شکل گیری موج چهارم جلوگیری کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.