شناسه خبر : 12455
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : 30 آذر 1400 - 22:28 |

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری ایلام معارفه شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از زحمات مدیرکل سابق دفتر سرمایه‌گذاری استانداری تقدیر و امیرحسین بهرامی را در این سمت معارفه کرد.
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری ایلام معارفه شد

به گزارش ایلام رسانه، «جهانگیر رستمزاد» در نشست تکریم و معارفه مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری ایلام با بیان اینکه تدوین شناسنامه اقتصادی استان در بخش های مختلف ضرورت دارد، اظهار کرد: تلاش دولت بهبود وضعیت معیشت، رفع مشکلات مردم و توسعه اقتصادی است.

وی با تاکید بر تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه مدیران اقتصادی در رفع موانع تولید، فراهم نمودن زیرساخت های اقتصادی و جذب سرمایه گذاری، گفت: باید با پیگیری ، کار عملیاتی و حضور میدانی ضمن رصد مشکلات راهکارها و برنامه های اجرایی ارائه و در قالب سند آمایش سرزمینی، توجه به منابع و ظرفیت های استان و تسهیل در فرایند سرمایه گذاری در دستور کار مدیران این حوزه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مدیران کل را آخرین ملجأ مردم برا حل مشکلات دانست و گفت: گشاده رویی ، حسن خلق و سعه صدر از ویژگی های بارز مدیران مردمی است.

وی بر ضرورت باز بودن دفاتر مدیران و رفع مشکلات مردمی تاکید کرد و گفت: یک مدیر خوب باید زودتر از همه بیاید ، با دغدغه‌مندی مندی مسائل و مشکلات را پیگیری نماید و دیرتر از همه محل کار را ترک کند.

رستمزاد اضافه کرد: حوزه اقتصادی باید چابک تر شود و با توجه به انتظارات دولت و مردم به سرعت به مسائل و مشکلات رسیدگی کند.

وی ستاد تسهیل، گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، شناسایی واحدهای راکد، بررسی دقیق وضعیت واحدها و میزان ظرفیت آنها را از مهمترین مسوولیت های این حوزه برشمرد و گفت: باید شناسنامه اقتصادی استان در بخش های مختلف شامل شهرک ها، نواحی صنعتی و خارج از آن تهیه شود تا رزومه ای از واحدهای اقتصادی در این حوزه داشته باشیم.

رستمزاد از مدیرکل جدید دفتر سرمایه‌گذاری و جذب استانداری خواست ضمن شناسایی موانع و احصا مسائل و مشکلات در راستای رفع آنها برنامه ویژه ای تدوین کند.

وی پیگیری راه اندازی منطقه آزاد وسرمایه گذاری حوزه های نفتی از دیگر اقدامات مهم در تصدی این مسوولیت برشمرد.

در پایان این نشست از زحمات غلامعباس آذر تقدیر و امیرحسین بهرامی به عنوان مدیرکل جدید دفتر سرمایه‌گذاری معارفه شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.