شناسه خبر : 8067
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 25 اسفند 1399 - 11:24 |

قانونمداری و بی طرفی دو اصل اساسی در انتخابات سال آینده است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت : وزارت کشور مسئول برگزاری انتخابات سالم و امن است اما رسالت ملی همه ارکان جامعه ، بالا بردن مشارکت و رقابت در انتخابات است.
قانونمداری و بی طرفی دو اصل اساسی در انتخابات سال آینده است

به گزارش ایلام رسانه، دکتر جمال عرف در نشست ستاد انتخابات استان ایلام اظهار کرد: بی طرفی و قانونمداری دو اصل اساسی در انتخابات آینده است که همه موظف به پایبندی به این دو اصل هستند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران و بخشداران باید بر دستورالعمل های انتخابات مسلط باشند ، تصریح کرد: د این صورت تمام تلاش ها به نتیجه خواهد رسید و انتخاباتی سالم برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات تاکید کرد: وزارت کشور مسئول برگزاری انتخابات سالم و امن است اما رسالت ملی همه ارکان جامعه ، بالا بردن مشارکت و رقابت در انتخابات است.

عرف تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری راه علاج مردم مشکلات مردم حضور پرشور در انتخابات است و احزاب و گروه های مختلف نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی با تاکید بر اینکه احزاب و گروه های اجتماعی نقش مهمی در برگزاری انتخابات با عقلانیت بالا دارند، تصریح کرد: افزایش کارآمدی نظام در قرن جدید از مهم‌ترین راهبردهایی است که مجریان باید در برگزاری انتخابات مد نظر قرار دهند.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه انتخابات باید به صحنه‌ای برای تقویت انسجام داخلی میان دلسوزان نظام تبدیل شود، تاکید کرد: مشارکت و رقابت دو روی یک سکه هستند و تلاش همه ما باید این باشد که انتخابات رقابتی باشد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: این انتخابات بار دیگر شکاف عمیق حاکمیت و مردم و ۲ قطبی شدن جامعه آمریکا را نشان داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.