شناسه خبر : 7276
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 11 بهمن 1399 - 15:59 |

فاز نخست طرح ملی مشاغل خانگی ایلام با موفقیت به پایان رسید

مدیر اشتغال جهاددانشگاهی ایلام گفت: فاز نخست طرح ملی مشاغل خانگی ایلام با عنوان «بررسی، شناسایی، اولویت‌بندی مزیت‌ها و هماهنگی‌های اولیه » مورد تایید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار گرفت.
فاز نخست طرح ملی مشاغل خانگی ایلام با موفقیت به پایان رسید

به گزارش ایلام رسانه «یونس میرزایی »، با اعلام این خبر، اظهار کرد: هم‌اکنون فاز دوم این طرح یعنی آموزش و توانمندسازی متقاضیان در حال اجرا است.

وی گفت: بررسی فاز اول طرح مشاغل خانگی استان، شامل بررسی‌های کتابخانه‌ای و بررسی اسناد و آمارهای سالانه و دوره ای اقتصادی و اولویت‌های شغلی استان به بهترین شکل ممکن انجام شد.

مدیراشتغال جهاددانشگاهی واحد استان ایلام تصریح کرد: پس از بررسیهای کتابخانه ای، مصاحبه با فعالین اقتصادی، مصاحبه با کارشناسان اشتغال، بازدیدهای میدانی و مصاحبه با کارآفرینان موفق، بهترین رشته های شغلی برای این طرح در استان شناسایی شد.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با تاکید بر اینکه در مرحله اول اولویت بندی مزیت‌ها با ساعت‌ها و روزها کار کارشناسی دقیق انجام و مشخص شد که کدامیک از رشته ها قابلیت توسعه بر اساس شاخص‌هایی شامل ایجاد زنجیره ارزش، استانداردسازی، شبکه سازی و توسعه بازار، را دارند .

وی با بیان اینکه تعامل و ایجاد هماهنگی‌های اولیه نقطه قوت این فعالیت بود، تصریح کرد: اطلاع رسانی طرح در سطح ادارات استان، استانداری و تشکیل ستاد راهبری استانی طرح جهت هم افزایی و ممانعت از موازی کاری در اجرای مرحله اول این طرح می‌تواند به عنوان یک الگو در سطح استان و حتی کشور مطرح شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.