شناسه خبر : 13849
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 22 فروردین 1401 - 12:07 |

شهردار جدید ایلام معارفه شد

«بابک محمدی‌آوندی» به عنوان شهردار ایلام معارفه شد.
شهردار جدید ایلام معارفه شد

به گزارش ایلام رسانه، «سعید هژبری»، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این مراسم اظهار کرد: 60میلیارد تومان برای ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهر ایلام اختصاص یافته و همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به پرداخت بدهی خود به شهرداری ایلام که بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان است، هستند.

وی از اختصاص ۱۲میلیارد و نیم برای پایش تصویری ترافیک شهر ایلام خبر داد و گفت: استاندار ایلام با کمال قدرت از انتخاب شهردار جدید ایلام دفاع کردند، مجموعه اداری استان حمایت کامل را از شهردار خواهند داشت و امیدواریم که این انتخاب، موجب رشد و تعالی استان شود.

«سعید انوری‌پور» رئیس شورای اسلامی شهر ایلام نیز دراین مراسم خواستار توجه ویژه به وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری ایلام شد و تاکید کرد: شهردار جدید با استفاده از ظرفیت ادارات دولتی، بانک ها، شورای شهر و…این مهم را مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: شهردار، با توجه با پتانسیل‌های موجود برای توسعه شهر تلاش کند.

«بابک محمدی آوندی» شهردار جدید ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: با تمام توان و با استفاده از ظرفیت ها در راستای توسعه شهر ایلام تلاش می کنم.

افزود: این مهم نیازمند هم افزایی و اتحاد است که بتوانیم خدماتگزار خوبی برای مردم باشیم.

وی بیان داشت: لازمه توسعه شهر، وحدت و برادری است و با همراهی مدیران برای تحقق اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

دکتر «بابک محمدی آوندی» شهردار جدید ایلام نیز اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که این توفیق را به بنده دادند که خدمتگزار مردم ایلام باشیم که این استان دروازه عتبات عالیات است که این امر مستلزم این است که انسجام و تعامل به سزایی در بین مجموعه شهرداری و دستگاه های اجرایی و مدیران وجود داشته باشد.

وی گفت: امیدوارم با هم افزایی و اتحاد مجموعه شهرداری برنامه‌هایی که برای چهار سال آینده شهر ایلام ترسیم شده محقق شود و با تمام توان و ظرفیت و تجربه ای که وجود دارد به صورت شبانه تلاش خواهد شد.

در پایان این آیین از زحمات طالب صادقیان تقدیر و بابک محمدی آوندی به عنوان شهردار جدید ایلام معرفی شد.

بابک محمدی آوندی دارای مدرک دکترای جغرافیای شهری و شهرداری مناطقی از مناطق چندگانه اهواز و همچنین معاونت خدمات شهرداری اهواز را در کارنامه‌ی خود دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.