شناسه خبر : 2933
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 30 تیر 1399 - 13:05 |

شرکت گاز ایلام از فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه حمایت می‌کند

شرکت گاز استان ایلام در راستای گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی و حمایت از فعالیتهای فناورانه و نوآورانه در حوزه صنعت گاز ، با پارک علم و فناوری استان ایلام تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

«عباس شمس اللهی» مدیرعامل شرکت گاز ، با اشاره به امضای تفاهم نامه حمایت از فعالیتهای فناورانه و نوآورانه شرکت گاز استان ایلام با پارک علم و فناوری، از اعلام آمادگی این شرکت جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان و ظرفیت فناورانه مستقر در پارک علم و فناوری ایلام خبر داد و اظهارکرد: یک سازمان دانش‌محور نقش مهمی در شکل‌گیری و ایجاد یک سازمان دانش بنیان دارد، بنابراین با ایجاد چنین فرصت‌ها و ارتباط‌های مستمر با مجامع علمی شاهد توسعه هرچه بیشتر در صنعت گاز کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: توجه به بومی سازی فناوری و توانمندسازی شرکت های داخلی از رویکردهای مهم این شرکت می باشد و حوزه پژوهش و فناوری این شرکت همواره پذیرای ایده های خلاقانه و نوآورانه در حوزه های مختلف است.

دکتر «کامران طاهرپور» رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام نیز اظهار کرد: پارک با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل مختلف می‌تواند باعث انتقال دانش به نسل های آینده در یک فضای نوآورانه باشد و سازوکار جدید و ارتباط بیشتر و موثرتر در راستای پیشبرد اهداف مشترک و اجرای برنامه های پژوهشی با شرکت گاز استان ایلام را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

به گزارش ایلام رسانه، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، این تفاهم نامه با هدف همکاری در زمینه های پژوهشی، علمی و تحقیقاتی و استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های پارک علم و فناوری استان ایلام در راستای رفع نیازهای پژوهشی و تکنولوژیک شرکت گاز استان ایلام به امضاء رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.