شناسه خبر : 5031
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 08 آبان 1399 - 11:52 |

سفر نایب رئیس مجلس به استان/اعتبارات حاصل از سفرهای اخیر صرف اتمام پروژه ها شود

استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از سفر نایب رئیس مجلس و هیئت همراه به استان خبر داد و گفت: به دعوت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه ۸ آبان ماه دکتر نیک زاد نایب رئیس مجلس به اتفاق جمعی از نمایندگان و مسئولان ملی به استان سفر می کنند.
سفر نایب رئیس مجلس به استان/اعتبارات حاصل از سفرهای اخیر صرف اتمام پروژه ها شود

به گزارش ایلام رسانه، قاسم سلیمانی‌دشتکی با بیان این مطلب که این سومین هیئت از نمایندگان است که به استان سفر می کنند، گفت: بازدید از پروژه های مهم استان در شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر، بدره و حضور در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه نایب رئیس مجلس و هیئت همراه به استان است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه از نمایندگان محترم مجلس انتظار داریم پیگیر مطالبات به حق مردم استان به ویژه در حوزه محرومیت زدایی در کمسیون های مربوطه باشند، تاکید کرد: در استان با تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی تلاش بسیار خوبی در زمینه توسعه مناطق محروم شکل گرفته است و در این راستا نیز می طلبد نمایندگان محترم در جهت ایجاد ردیف های ملی و اختصاص اعتبارات ویژه در بودجه آتی تلاش کنند و حضور هیئت های مختلف از مجلس در استان فرصت مغتنمی برای این پیگیری ها است.

وی افزود: علاوه بر این از آغاز سال جدید تاکنون هیئت های مختلف دیگری از بنیادها، نهادها، ارگان ها و سازمان های مهم کشور چون، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، بنیاد مسکن، کمیته امداد حضرت امام (ره)، معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، معاونت علمی رئیس جمهور، معاونت رئیس جمهور در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت رئیس جمهور در سازمان برنامه و بودجه کشور و … به استان سفر داشته اند و حاصل این رفت و آمدها خیر و برکت فراونی در پی داشته است.

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر اینکه اعتبارات بسیار خوبی در این سفرها به استان اختصاص یافته است. گفت: خوشبختانه این اعتبارات در حال ابلاع شدن هستند بطور مثال در سفر دکتر امید هرچه قول داده شد ابلاغ گردید، قسمت اعظمی از اعتبارات سفر رئیس بنیاد علوی اختصاص یافته و در سفر آقای نوبخت و هیئت همراه نیز تاکنون بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر این مهم که اعتبارات حاصل از سفر های اخیر بایست صرف اتمام پروژه ها شود، تصریح کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد این اعتبارات را صرف پرداخت بدهی ها نماید بلکه تمام این اعتبارات بایست در راستای اتمام پروژه های نیمه تمام هزینه شود و برای پرداخت بدهی ها از طریق فروش اموال مازاد و تهاتر اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در استان از سفر روسای بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در آینده نزدیک به استان خبر داد و گفت: در این سفرها نیز تمام تلاش خود در جذب اعتبارات بیشتر برای تمامی مناطق محروم در استان بکار گرفته می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.