شناسه خبر : 6327
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 19 آذر 1399 - 16:58 |
در نشست استاندار با معاونان وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

ساماندهی کاخ فلاحتی سرعت می‌گیرد / ۴ روستا به شهر ایلام الحاق می‌شود

استاندار ایلام بر ساماندهی کاخ فلاحتی و تسریع در ساخت برج هنر تاکید کرد.
ساماندهی کاخ فلاحتی سرعت می‌گیرد / ۴ روستا به شهر ایلام الحاق می‌شود

«قاسم سلیمانی دشتکی» در دیدار با مهندس عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایرانی و مهندس صادق مالواجر ، معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، با قدردانی از فعالیت‌ها و حمایت‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: تصویب طرح جامع شهری کار بسیار مهمی بود که در دوسال گذشته انجام گرفت.

وی برالحاق روستاهای چالسرا، بانقلان و فاطمیه و هفت چشمه به شهر ایلام، گفت: فقط یک خیابان بین شهر ایلام و این روستاها است و بافت این روستاها از برخی از مناطق شهری ایلام منظم تر و پیشرفته تر است.

استاندار ایلام گفت: طرح جامع شهری شهرستان تازه تاسیس هلیلان که محروم ترین شهرستان ایلام باید هر چه زودتر اجرا شود و شهرستان چوار نیز در اولویت قرار گیرد.

سلیمانی بر اتمام طرح‌های نیمه تمام استان تا پایان دولت تاکید کرد و گفت: یکی از کارهایی که باید به انجام رسیدن آن سرعت گیرد ساخت برج هنر اسلامی ایلام با توجه به نیاز استان به این پروژه است.

وی تاکید کرد: هرچند ما در این زمینه کمک‌های خوبی ارائه کردیم اما خوب پیش نرفت اما امیدواریم مشکلات بر سر راه این پروژه برداشته شود.

استاندار ایلام بر ساماندهی کاخ فلاحتی تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است تا این کاخ به موزه تبدیل شود و ساختمان جهادکشاورزی در این منطقه حذف و زمین آن تبدیل به فضای سبز شود.

به گزارش ایلام رسانه، امروز مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، از پروژه رفوژ بلوار امام (ره) شهر ملکشاهی، روستای چالسرا، کتابخانه سردار شهید قاسم سلیمانی بانبرز شهر ایلام، سیل بند بانبرز، پارک ترنم، مرکز جامع آسیب‌دیدگان اجتماعی، پروژه برج هنر اسلامی و پروژه پارک ارغوان بازدید کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.