شناسه خبر : 3055
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اقتصادی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 04 مرداد 1399 - 17:21 |

ساختمان جدید پردیس شهید مدرس دانشگاه فرهنگیان ایلام کلنگ‌زنی شد

ساختمان آموزشی جدید پردیس شهید مدرس دانشگاه فرهنگیان استان ایلام در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

دکتر «تاج‌الدین صالحیان» در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان آموزشی جدید پردیس شهید مدرس دانشگاه فرهنگیان استان، اظهار کرد:  دانشگاه فرهنگیان استان ایلام در راستای انجام هر چه بهتر وظیفه خطیر خود یعنی تامین نیروی انسانی مورد نیاز  آموزش و پرورش ، به لحاظ کیفی و کمی برنامه های خاصی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ عمرانی، علاوه بر برنامه دراز مدت تجمیع پردیس‌های این دانشگاه، دو  دستورکار ویژه را نیز در میان مدت و کوتاه مدت برای خود ترسیم کرده است، تصریح کرد:  در کوتاه مدت برنامه ما حفظ و نگهداری ساختمان‌های موجود است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ایلام گفت: در این راستا، تعمیر و بهسازی بخصوص سراهای دانشجویی، تجهیز و زیباسازی ساختمانها در دستور کار بوده که تاکنون حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بودجه تخصیص پیدا کرده که حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن هزینه شده و مابقی آن نیز در حال انجام است.

صالحیان از  ساخت ساختمان‌های جدید خبر داد و تصریح کرد: در این بخش سالن اجتماعات دانشگاه با نام سردار شهید قاسم سلیمانی در پردیس شهید مدرس، در فاز پایانی خود قرار دارد که مبلغ ۱۲ میلیارد ریال در هفته گذشته  برای تکمیل آن تخصیص گرفته شد که در چندماه آینده این سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۷۰ نفر، افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز نیز کلنگ ساختمان آموزشی جدید پردیس شهید مدرس با حضور جناب آقای مهندس کرمی معاون محترم عمرانی استانداری، جناب آقای دکتر زینی وند مقدم مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان، جناب آقای مهندس رحیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و سایر مسوولان دانشگاه به زمین زده شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ایلام با بیان اینکه مجری این پروژه سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس است، ادامه داد: ساخت این پروژه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر و در ۳ طبقه و مجموعا ۲۱۰۰ متر شامل کلاس آموزشی، لابراتوار زبان انگلیسی، سایت کامپیوتری، کارگاه هنر، و سایر ملزومات یک ساختمان آموزشی با برآورد حدود ۹۰ میلیارد ریال با تخصیص اولیه حدود ۱۵ میلیارد ریال، آغاز شد و امیدواریم در زمان مقرر در خدمت آموزش به معلمان آینده قرار گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.