شناسه خبر : 3764
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 29 مرداد 1399 - 9:05 |

رقابت ۱۴ هزار و ۲۳۹ نفر در ایلام برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه ایلام، از رقابت ۱۴ هزار و ۲۳۹ نفر در ایلام برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.
رقابت ۱۴ هزار و ۲۳۹ نفر در ایلام برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی

دکتر «مصطفی نعمتی» در گفت و گوی، اظهار کرد: بخشی از آزمون سراسری ۱۳۹۹ با حضور ۴۰۵۷ داوطلب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در دانشگاه ایلام، برگزار می‌گردد.

دکتر «مصطفی نعمتی» در گفت و گوی درباره روند برگزاری آزمون سراسری ۱۳۹۹، اظهار کرد: این آزمون از  امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد آغاز شده و روزهای پنج شنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مردادماه و شنبه اول شهریور ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب، ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۴۲۳۹ دواطلب شامل ۸۳۰۷ نفر زن و ۵۹۳۲ نفر مرد، در ۱۲ حوزه در استان ایلام با هم رقابت خواهند کرد، گفت: مانند سال‌های گذشته، بخشی از این آزمون با حضور ۴۰۴۷ نفر، شامل ۱۶۸۷نفر زن  و ۲۳۶۰ مرد، در دانشگاه ایلام برگزار می‌شود، گفت: در راستای حفظ سلامت داوطلبان، تمام فضاها و وسایل موجود در حوزه‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفونی خواهند شد.

نعمتی با بیان اینکه تمام عوامل اجرایی، انتظامات و داوطلبان موظف به استفاده از ماسک هستند و از ورود کسانی که ماسک همراه نداشته باشند به محل برگزاری آزمون ممانعت می‌شود،  گفت: در مرحله ورود و اجرای آزمون هم فاصله اجتماعی بر اساس ضوابط، رعایت می‌شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، خاطرنشان کرد: نمانیدگان مرکز بهداشت در محل حوزه‌های آزمون حضور خواهند داشت و بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.