شناسه خبر : 6822
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 16 دی 1399 - 23:26 |

رسانه ها دوشادوش کادر درمان با کرونا مبارزه می کنند

رئیس بسیج رسانه استان گفت: اصحاب رسانه استان در راستای مبارزه با کرونا دوشادوش مدافعان و دست اندرکاران مبارزه با کرونا فعالیت کرده اند.
رسانه ها دوشادوش کادر درمان با کرونا مبارزه می کنند

به گزارش ایلام رسانه، “محمد علی نظری” در دیدار جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در رسانه های معاند کلید زده شده است ترور شخصیت سردار شهید سلیمانی است که انتظار می رود رسانه ها بیش از گذشته در تبیین ابعاد مختلف شخصیت شهید سردار سلیمانی فعالیت کنند که البته رسانه های استان در این زمینه پای کار بوده و هستند.

وی با بیان اینکه رسانه ها و مطبوعات استان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی به خوبی پای کار بوده اند، گفت: اصحاب رسانه استان در راستای مبارزه با کرونا دوشادوش مدافعان و دست اندرکاران مبارزه با کرونا فعالیت کرده اند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود با محوریت بسیج رسانه چاپ آثار فاخر رسانه ای استان ایلام در دستور کار قرار گیرد، ابراز کرد: توانمندسازی دوستان رسانه ای در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

علی نظری تصریح کرد: بسیج رسانه یک پناهگاه امن برای اصحاب رسانه و مطبوعات استان در چارچوب اخلاق رسانه ای برای پیگیری مطالبات مردمی و امر مطالبه گری که دغدغه مقام معظم رهبری است، می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قسم به قلم در قرآن کریم، نشانه ای محکم برای ارزش کار و فعالیت های رسانه ای است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.