شناسه خبر : 10808
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : 16 شهریور 1400 - 9:28 |

دولت زیرساخت‌های اربعین را ویژه ببیند

استاندار ایلام گفت: طرح ها و پروژه‌های زیادی به عنوان زیرساخت اربعین در استان ایلام تعریف شده که قسمتی زیادی از آنها پایان یافته، تعدادی نیمه تمام است و تعدادی هم شروع شده که نیازمند مساعدت دولت است.
دولت زیرساخت‌های اربعین را ویژه ببیند

ایلام رسانه_ «محمد نوذری» در دیدار با وزیر کشور،ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف ارائه داد و خواستار کمک و مساعدت دولت برای تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی در آستانه اربعین شد.
وی گفت: موج پنجم کرونا در استان ایلام شدید تر از دیگر موج‌ها احساس شد اما با اجرای تمهیدات لازم امروز رعایت پروتکل بهداشتی به بالای ۶۰ درصد افزایش یافته است.
استاندار ایلام تصریح کرد: در آستانه اربعین لازم است زیرساخت‌های حوزه‌های مختلف استان بخصوص حوزه بهداشت و درمان با توجه به شیوع بیماری کرونا به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.
نوذری گفت: طرح ها و پروژه‌های زیادی به عنوان زیرساخت اربعین در استان ایلام تعریف شده که قسمتی زیادی از آنها پایان یافته، تعدادی نیمه تمام است و تعدادی هم شروع شده که نیازمند مساعدت دولت است.
وی در ادامه گزارشی از روند انتخابات در استان ارائه داد و گفت: استان ایلام همواره در ادوار مختلف در انتخابات مشارکت بالایی داشته است و امسال نیز در انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها با مشارکت ۶۳ درصدی رتبه سوم بیشترین مشارکت در کشور را بدست آورد.
در ادامه این نشست دکتر وحیدی وزیر کشور با اشاره به موضوعات مطرح شده توسط استاندار ایلام برای پیگیری مسائل و مشکلات استان قول مساعد داد.
همچنین ، محمد نوذری در دیدار با دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در استان گفت: استان در پیک پنجم وضعیت قرمز کرونا است و تمام تلاش ما برای عبور از این پیک خطرناک قبل از اربعین است.
وی خواستار تکمیل زیرساخت‌های اربعین در استان شد و گفت: استان ایلام در قضیه اربعین دارای جایگاه با اهمیتی در کشور است و به همین نسبت بایست به زیرساخت های آن توجه شود.
نوذری گزارشی از طرح‌ها و پروژه های اربعین ارائه داد و گفت: در این شرایط اولویت ما اتمام طرح ها با پیشرفت فیزیکی بالا بوده که در این میان پروژه های مرزی و اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است و نیازمند توجه ویژه دولت است.

وی در ادامه ضمن تشکر از سیاست دولت برای تقویت مرز گفت: واضح است که هرچه قدر بتوانیم به عمران و آبادانی در این مناطق بپردازیم ضمن معکوس کردن مهاجرت برای امنیت بیشتر در مرزها سرمایه‌گذاری کرده ایم.
دکتر ذوالفقاری معاون وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین نسبت به خواسته‌ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام قول مساعد داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.