شناسه خبر : 6504
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 30 آذر 1399 - 9:08 |

دورهمی‌هایی که به تاجداری کرونا کمک می‌کنند

در استان ایلام، تاکنون ۲۳ هزار و ۵۵۹ نفرمبتلای به کرونا شناسایی شده‌اند و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۶۴۴ خانواده به عزای عزیزانشان نشسته‌اند و امشب شب یلدا است و دورهمی‌هایی که کرونا به آن امید بسته است. نباید فراموش کرد که یک فرد ناقل کرونا می تواند در دقایق کوتاهی در یک فضای سربسته، دیگران راهم آلوده کند و به خاطر یک دورهمی ساده یک عمر پشیمانی کشید و داغی را بر دل خانواده‌ها و جامعه گذاشت.
دورهمی‌هایی که به تاجداری کرونا کمک می‌کنند

به گزارش ایلام رسانه، «معروف بسطامی» ، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله باکرونا استان ایلام، با تاکید بر اینکه با همراهی وهمگرایی مردم در اجرایی دستورالعمل‌های بهداشتی می توانیم به توقف چرخه کامل ویروس کرونا امیدوار باشیم، اظهار کرد: دورهمی‌های یلدایی بی‌تردید موج شیوع ویروس کرونا را افزایش می دهد و باید مواظب باشیم دورهمی و شب نشینی های شب یلدا موج بلند کرونا را شکل ندهد.

وی با اشاره به محدودیت ها ی منتهی به شب یلدا اشاره کرد و گفت: تردد خودروها در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۰ شب تا ۴ صبح در تمامی شهرستان های استان اجرا می شود و تمام اصناف و گروه‌های شغلی نیز به غیر از گروه شغلی یک در ۴۸ ساعت آینده صرفا تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: همچنین «بام ایلام» و پارک جنگلی «چغاسبز» و «کوثر» مسدود می‌شود و تردد در آنها ممنوع خواهد بود و آرامستان‌های سراسر استان در این دو روز مسدود بوده و مردم از حضور در این مکان ها کاملا ممنوع است.

بسطامی حضور کارکنان در ادارات را متناسب با وضعیت شهرستان ها طبق بخشنامه های قبلی قرارگاه مبارزه با کرونا خواند وگفت: ازمردم فهیم وصبور استان هم تقاضا داریم که در راستای حفظ سلامتی خود و خانواده ها از حضور در دورهمی های خانوادگی و اجتماعات جدا خودداری نمایند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله باکرونا استان در پایان، تصریح کرد: یک فرد ناقل کرونا می تواند در دقایق کوتاهی در یک فضای سربسته، دیگران راهم آلوده کند و نباید بخاطر یک دورهمی ساده یک عمر پشیمانی کشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.