شناسه خبر : 3041
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 04 مرداد 1399 - 13:40 |

در اولین جشن مجازی فارغ‌التحصیلی دانشگاه ایلام چه گذشت؟

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه با شیوع کرونا آموزش الکترونیک در دانشگاه متحول شد، گفت: دانشجویانی که دروس عملی آنها باقی مانده نگران نباشند چون مجموعه معاونت آموزشی با اطلاع رسانی دقیق و برنامه ریزی پلکانی و با دقت مشغول رصد شرایط هستند و امور به درستی پیش خواهد رفت.

دکتر «محمد علی‌اکبری» در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان این دانشگاه که به صورت غیرحضوری و با پیام تصویری معاون آموزشی وزیر علوم برگزار شد، اظهار کرد: باید صمیمانه و صادقانه عرض کنم که دل دانشگاه برای دانشجویان تنگ شده است و خانواده‌ها هم مطمئن باشند که با افتخار امانتی را که به ما سپردند با تمام وجود پاس داشتیم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم که در تربیت آنان کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه با وجود همه مشکلات و موانعی که کرونا به وجود آورد، مجموعه کارآمد دانشگاه تمام تلاش خود را به کار بست که دانشجویان بدون مشکل دانش‌آموخته شوند، تصریح کرد: جشن امروز برای خانواده دانشگاه و برای آموزش عالی کشور جشنی متفاوت است و می‌‍توان گفت متفاوت ترین جشنی است که ما در عمرمان تجربه کرده ایم.

رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: این جشن با پیام تصویری معاون آموزشی وزیر علوم ملی شد و با بسترهای حوزه دانشجویی و فناوری اطلاعات دانشگاه بین‌المللی شد، بنایراین امروز جشنی متفاوت را تجربه می‌کنیم.

علی‌اکبری تصریح کرد: سلامت اولویت اول دانشگاه بود و امروز با افتخار می‌گوییم که در حوزه سلامت دانشجویان ما کم نگذاشتیم و به موقع دانشگاه وکلاس‌های درس را تعطیل کردیم و به کمک مجموعه توانمند دانشگاه به تدریج سامانه‌های مختلف آموزش الکترونیک دانشگاه راه اندازی شد و امروز همزمان معاونت آموزش امتحانات و ترم تابستان را دارند و مجموعه معاونت فرهنگی جشن فارغ‌التحصحیلی را دارد و امور دانشجویی بستر آموزش الکترونیک را به درستی پیش می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه کرونا برای دانشگاه به نعمت تبدیل شد و ما توانستیم آموزش الکترونیک را به گونه ای متحول کنیم که امروز با افتخار در خدمت دانشجویان و خانواده‌های آنان هستیم، تصریح کرد: خوشحالم که سامانه آموزشی الکترونیکی همه دغدغه‌های دانشجویان را پاسخ خواهد داد و به دانشجویانی که دروس عملی آنها باقی مانده هم اطمینان می‌دهم بدون دغدغه نگران نباشند که مجموعه معاونت آموزشی با اطلاع رسانی دقیق و برنامه ریزی پلکانی و با دقت مشغول رصد شرایط هستند و امور به درستی پیش خواهد رفت.

رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: یکی از تعاریف استعداد در حال حاضر قدرت انطباق با شرایط است و دانشگاه ما پیشتازی را به عنوان یکی از شعارهای کلیدی خود انتخاب کرده و امروز در خدمت شما این قدرت را به نمایش می‌گذارد، شرایطی که ما برای آن آماده نبودیم و اگر این شرایط ادامه داشته باشد سال آینده حتما به موقع ترم تحصیلی شروع خواهد شد و به موقع نیز پیش خواهد رفت.

علی‌اکبری با تقدیر از دانشجویان فعال فرهنگی ، تصریح کرد: فعالیت‌های این عزیزان موجب انجام فعالیت‌های پررنگ فرهنگی و علمی در دانشگاه شد و دانشگاه ایلام را به محور فعالیت دانشگاه‌های غرب کشور تبدیل کرد و مرهون تلاش این عزیزان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.