شناسه خبر : 3613
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 12 فروردین 1399 - 8:45 |

جمهوری اسلامی الگوی زندگی جدیدی به بشر امروزی ارائه داد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه،. فرا رسیدن یوم الله ١٢ فروردین ماه ( روز جمهوری اسلامی) را گرامی و به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

یوم‌الله 12 فروردین؛ تحقق عزم و ارادۀ ملی و همدلی و اتحاد عمومی ایرانیان در برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظامهای حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توامان فراهم شود.
استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران و سرنگونی نظام سلطنتی پهلوی علاوه بر اینکه تحولات داخلی به دنبال داشت، تغییراتی در نظام بین الملل، به ویژه در خاورمیانه ایجاد کرد تغییراتی که با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نبود و دشمنی آنان را علیه ملت ایران برانگیخت.
از این رو حفظ استقلال هزینه‌هایی در برداشته و دشمنان این مرزوبوم با طراحی توطئه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ترور شخیصت‌های سیاسی، تحریم قتصادی و… و درنهایت ایجاد موانع و دشمنی در دست یابی به فناوری صلح آمیزهسته‌ای سعی در خدشه دار کردن استقلال ملت هوشیار ایران عزیز دارد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ، ضمن تبریک اعیاد عظیم شعبانیه به ویژه میلاد فرخنده و موفورالسرور آخرین منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم «ارواح العالمین لمقدمه الفداء» و بهار طبیعت و آغاز سال نو، سالی که با تدبیر راهگشا و جهت دهی مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در راستای مقاومت اقتصادی و رونق کسب و کار و تولید داخلی، سال «جهـش تـولیـد » نام گرفته؛ «یوم‌الله دوازدهم فروردین» را باید به عنوان شاخص ملی و میزان و تراز انقلاب اسلامی و روز تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی و تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ایرانیان و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تعیین سرنوشت خود؛ به عنوان گوهری تابناک و گرانسنگ دانست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.