شناسه خبر : 11791
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 12 آبان 1400 - 14:31 |

جزییات برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در استان ایلام اعلام شد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام جزئیات برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سطح استان را اعلام کرد.
جزییات برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در استان ایلام اعلام شد

به گزارش ایلام رسانه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان به صورت اجتماع و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله فیزیکی همزمان با سراسر کشور با شعار محوری « ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا » در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در شهر ایلام ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم در شهر آبدانان ساعت ۹ صبح در میدان امام (ره)، در شهر ایوان ساعت ۱۰ صبح در محل گلزار شهدای گمنام و در شهر بدره ساعت ۱۰ صبح در محل گلزار شهدای گمنام برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم در شهر سرابله ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان معلم، در شهر دره شهر ساعت ۸:۳۰ صبح در محل هنرستان اندیشه، در شهر دهلران ساعت ۱۰ صبح در میدان بسیج، در شهر سیروان ساعت ۹:۳۰ صبح در محل گلزار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

چراغی‌پور گفت: مراسمگرامیدات یوم الله ۱۳ آبان در شهرهای چوار در مدرسه آل عصمت، در شهر مهران در میدان شهید سردار سلیمانی، در شهر ارکواز در محوطه سالن شهید مطهری و در شهرستان هلیلان ( شهر توحید) در دبیرستان حجاب در ساعت ۱۰ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حوزه های مختلف، فضاسازی تبلیغی میادین و معابر، نصب بنر، علائم تبلیغاتی و اِلمانهای مخصوص در این ایام، برگزاری تجمع در تمامی شهرها و برنامه ریزی در جهت تکثیر و انتشار عکس، پوستر و… در سطح استان از برنامه های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.