شناسه خبر : 9160
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 04 خرداد 1400 - 10:32 |

ثبت ۸۰ موتورخانه در ایلام برای اصلاح و بهینه‌سازی سیستم

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از ثبت ۸۰ موتورخانه در ایلام برای اصلاح و بهینه‌سازی سیستم خبر داد.
ثبت ۸۰ موتورخانه در ایلام برای اصلاح و بهینه‌سازی سیستم

به گزارش ایلام رسانه، «عباس شمس‌اللهی» در مراسم معارفه‌ی«حامد میرزائی» به عنوان رئیس بهینه‌سازی مصرف گاز استان، بر سازماندهی و پیگیری اجرای طرح، آگاهی‌بخشی و ترغیب مشترکین دارای موتورخانه جهت ثبت نام و استفاده از مزایای طرح، تسریع در اجرای پروژه‌های در دست اقدام و شروع پروژه‌های جدید ثبت نام شده بر اساس اولویت،تاُکید و اظهار کرد: تاکنون ۸۰ مشترک دارای موتورخانه در سطح استان جهت اصلاح و بهینه سازی سیستم در سایت شرکت ملّی گاز ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد مشترک ثبت نام شده، برای ۳۰ موتورخانه، پروژه اقدامات بهینه‌سازی تعریف شده و در حال انجام مراحل بهینه‌سازی موتورخانه است.

وی گفت: شرکت گاز استان در راستای تحقق سیاست‌های شرکت ملّی گاز و وزارت نفت به منظور جلوگیری از هدررفت سوخت و کاهش حوادث احتمالی، به صورت رایگان در سقف تعرفه‌های مجاز اقدام به اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی شامل عایق‌کاری تاُسیسات، تنظیم مشعل و نصب رسوب‌گیر آب است که با هزینه و نظارت شرکت گاز در سقف تعهدات مجاز به صورت رایگان برای مشترکین مسکونی و تجاری که دارای موتورخانه هستند انجام می‌شود.

شمس‌الهی گفت: طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ واحدهای مسکونی و تجاری در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی با هدف مصرف بهینه گاز طبیعی در این استان در حال انجام است.

وی افزود: اجرای کامل این طرح علاوه بر کاهش میزان آلاینده‌های زیست محیطی و حفظ هوای پاک در سطح استان، تقلیل هزینه گاز بهای مشترکین و صرفه‌جویی در مصرف گاز را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.