شناسه خبر : 7086
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 30 دی 1399 - 15:29 |

تکمیل زیرساخت‌های مسیر پیاده روی اربعین مستلزم مدیریت جهادی است

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی و فرمانده قرارگاه اربعین گفت: موضوع پیاده روی اربعین حسینی با تفکر ناب مراجع تقلید و تلاش‌های سردار شهید حاج "قاسم سلیمانی" با هدف وحدت اسلامی در سرتاسر جهان اتفاق افتاد.
تکمیل زیرساخت‌های مسیر پیاده روی اربعین مستلزم مدیریت جهادی است

به گزارش ایلام رسانه، سردار “محمد شرفی” در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین، اظهار کرد: مهمترین جلوه همایش عظیم اربعین حسینی، روز ناب ترین تمایلات انسان است، چرا که در این روز انسان های زیادی با دیدگاه های مذهبی، سیاسی، دینی و فرهنگی مختلف از تمام نقاط دنیا در کنار هم قرار می‌گیرند و بزرگترین گروه بندی سیاسی اجتماعی را پدید می آورند که نظیر آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی با تفکر ناب شهید سلیمانی و مراجع تقلید با هدف وحدت اسلامی در سرتاسر جهان اتفاق افتاد و امیدواریم بتوانیم با تلاش، پایه های این وحدت را تقویت و حفظ کنیم، ادامه داد: در جهت تقویت این مراسم عظیم باید تمام داشته هایمان را در اجرای هرچه بهتر برگزاری مراسم اربعین به کار ببندیم تا وحدت و خصلت های ناب اسلامی را با گردهمایی در گرداگرد بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) به جهانیان نشان دهیم.

شرفی گفت: ستادهای راهپیمایی اربعین در هر کجا که فعال هستند در راستای افزایش اقتدار ایران و جهان اسلام باید با استفاده از ظرفیت های هنری، رسانه‌ ای، فکری، اندیشمندان و … در زمینه جذب دیگر ظرفیت‌ها تلاش کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: اگر اربعین و راهبردهای سردار سلیمانی به این نقطه رسیده اخلاص این شهید بزرگوار و دیگر زحمتکشان این عرصه را نشان می دهد چرا که آنها بدون چشم داشت تلاش کردند و ما نیز باید تمام توان خود را در این زمینه به طبق اخلاص بگذاریم.

شرفی با تشکر از مسئولان و دست اندرکارانی که در سنوات گذشته با تلاش و زحمات فراوان، نواقص زیرساختی را مرتفع کردند، گفت: رفع نقاط حادثه ساز مسیرهای پر پیچ و خم باریک و کوهستانی در مسیر منتهی به پایانه های مرزی نیازمند مدیریت جهادی و کار شبانه روزی است.

فرمانده قرارگاه اربعین با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از خدمات به زائران در خاک ایران و ۵۰ درصد آن در خاک عراق صورت می پذیرد، گفت: ما می‌توانیم با دیپلماسی موثر با مسئولان کشور عراق به نقطه بالایی در خدمات رسانی به زائران برسیم.

شرفی تاکید کرد: در صورت برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال آینده باید تمام توان خود را در راستای خدمات رسانی در زمینه‌های صدور گذرنامه، اسکان، تغذیه، سرمایشی و گرمایشی حمل و نقل و غیره به کار ببندیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.