شناسه خبر : 7028
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 28 دی 1399 - 7:59 |

تولید اتان با خلوص ۹۸ درصد در پالایشگاه گاز ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: گاز اتان با خلوص ۹۸ درصد در این واحد صنعتی تولید می شود و در حال حاضر تحویل واحد الفین پتروشیمی ایلام می گردد.
تولید اتان با خلوص ۹۸ درصد در پالایشگاه گاز ایلام

دکتر ” روح اله نوریان” اظهار کرد: اتان یکی از محصولات با ارزش پالایشگاه گاز ایلام است که در طراحی اولیه بعنوان خوراک پتروشیمی ایلام در نظر گرفته شده است.
وی گفت: قبل از راه اندازی واحد الفین پتروشیمی ایلام ، این محصول به عنوان گاز سوخت پالایشگاه و مابقی آن به همراه گاز طبیعی به خط سراسری تزریق می شد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خاطر نشان کرد: اتان یکی از ۵ محصول پالایشگاه گاز ایلام می باشد که بر اساس طراحی به همراه دو محصول میعانات گاز و گاز مایع خام برای ایجاد ارزش افزوده به عنوان خوراک در اختیار پتروشیمی ایلام قرار می گیرد .
نوریان با اشاره به اینکه این محصول توسط خط لوله ۱۲ کیلومتری به پتروشیمی ارسال می شود، گفت: ظرفیت طراحی پالایشگاه گاز ایلام در فاز اول به میزان ۳۳۰ هزار مترمکعب در روز و در فاز دوم ۵۵۰ هزار مترمکعب در روز است.
به گزارش ایلام رسانه، به نقل از روابط عمومی پالایش گاز ایلام، وی تاکید کرد: این ماده در پتروشیمی ایلام به محصول با ارزش اتیلن تبدیل خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.