شناسه خبر : 2655
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 17 شهریور 1398 - 13:37 |

تردد روزانه زائران از مرز مهران به 20 هزار نفر رسید

فرمانده انتظامی استان، گفت: با توجه به لغو روادید بین دو کشور ایران و عراق جهت سهولت تردد زائران عتبات عالیات، از ابتدای محرم محورهای مواصلاتی استان پرحجم شده است .
تردد روزانه زائران از مرز مهران به 20 هزار نفر رسید

به گزارش ایلام رسانه، سردار«نورعلی یاری» اظهار کرد: همزمان با لغو روادید از چند روز گذشته برای سفر زائران عتبات عالیات روزانه  بیش از ۲۰ هزار نفر از پایانه مرزی مهران تردد می کنند.

وی افزود: پیش بینی می شود در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) حجم تردد در محورهای مواصلاتی و پایانه مرزی مهران افزایش پیدا کند .

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم انتظامی و امنیتی برای سهولت تردد زائران عتبات عالیات اندیشیده شده است، گفت: پلیس امسال نیز همانند سال های گذشته از مبدا تا مقصد همراه زائران خواهد بود .

وی به شرایط اقلیمی و کوهستانی بودن استان ایلام و استان های در مسیر اشاره کرد و گفت:  با توجه به کوهستانی و پر پیچ و خم بودن محورهای مواصلاتی، می طلبد که رانندگان برای تردد، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، از عجله و شتاب و انجام حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند .

یاری تصریح کرد: امسال اقدامات خوبی در بحث هوشمند سازی محورهای مواصلاتی انجام شده و تمامی محورهای استان به وسیله دوربین های مجهز و هوشمند تا پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روز رصد و با رانندگانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند، برخورد می شود .

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: با توجه به لغو روادید بین 2 کشور ایران و عراق، خروج زائران با ارائه گذرنامه معتبر  و زمان دار  میسر است که زائران بایستی از قبل آن را از شهرهای مبدا تهیه کنند و پس از ثبت نام در سامانه سماح و پرداخت حق بیمه به سمت پایانه مرزی مهران حرکت کنند

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.