شناسه خبر : 4382
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 21 شهریور 1399 - 10:24 |

تاکید نماینده ایلام در مجلس بر تسریع تکمیل سامانه گرمسیری

نماینده ایلام گفت : ناتمام ماندن سامانه گرمسیری از طرفی موجب استهلاک تجهیزات و از از طرف دیگر موجب عدم تحقق وعده‌ها و ایجاد چالش‌های فکری برای مردم می‌شود.
تاکید نماینده ایلام در مجلس بر تسریع تکمیل سامانه گرمسیری

دکتر «سارا فلاحی» در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: آنچه برای ما مهم است اینکه پروژه‌های استان تامین اعتبار شوند و به نتیجه برسند و مدیران از تمام ابزارهای قانونی استفاده و چانه زنی کنند تا مردم از خدمات نظام بیشتر و بهتر بهره‌مند شوند.

وی گفت: باید بیشتر چانه‌زنی کنیم تا طرح هایی مانند طرح گرمسیری شده که سرمایه مردم و نظام است، ناتمام نمانند چون ناتمام ماندن این طرح‌ها و تعلل در تکمیل انها به ضرر می‌انجامد چون از طرفی تجهیزات مستهلک می‌شوند و از طرف دیگرعدم تحقق وعده‌هایی که درباره آبیاری و ایجاد اشتغال، به مردم داده‌ایم ، ولی‌نعمتان ما را با چالش‌های فکری مواجه می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما در جریان این هستیم که در شرایط کنونی اعتبار وبودجه لازم نیست اما باید شرایطی را ایجاد کنیم که این اعتبارات فراهم شود. اگر مسئولان تلاش کنند اعتبارات طرح گرمسیری طبق برآرود قیمتی که حتی سال 1398 شده اختصاص یابد قطعا موثر خواهد بود.

فلاحی گفت: تکمیل سامانه گرمسیری، برای کمیسیون امنیت ملی بسیار حائز اهمیت است و گزارش سفر نمایندگان ارائه خواهد شد و امیدواریم حداقل نتیجه این بازدید این باشد که میزان اعتبار لازم را برای این طرح تهیه کنیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم در آینده استان ایلام میزبان اعضای هیئت رئیسه مجلس و مسئولان دولتی در سطح کلان باشیم، تاکید کرد: حضور همکارانم در 4 کمیسیون در راستای نظارت ملی و میدانی برای نجات استان های محروم مانند ایلام است.

این جلسه با حضور «مالک شریعتی‌نیاسر» عضو کمسیون انرژی، «مجتبی توانگر» عضو کمسیون اقتصادی، «سمیه رفیعی» عضو کمسیون کشاورزی و « معصومه‌پاشایی» عضو کمسیون صنایع و معادن، در استانداری برگزار شد و این نمایندگان از سامانه گرمسیری و میادین نفتی آذر و چنگوله بازدید کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.