شناسه خبر : 6364
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 22 آذر 1399 - 12:34 |

تاکید بر نقش پژوهش در پیشتازی اقتصاد دانش بنیان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: پیشتازی اقتصاد دانش بنیان، پیاده‌سازی و اجرای نقشه جامع علمی کشور و ساماندهی نظام ملی نوآوری در گرو نگاه درست به پژوهش است.
تاکید بر نقش پژوهش در پیشتازی اقتصاد دانش بنیان

به گزارش ایلام رسانه، “رحمت الله قیصوری” در پیامی به مناسبت هفته پژوهش، اظهار کرد: امروزه پژوهش و تحقیق یکی از محورهای اصلی رشد و توسعه پایدار و ضامن پیشرفت در کشورها به شمار می رود این این رو مهم‌ترین عامل برای رسیدن به توسعه همه جانبه و متوازن و جامعه دانش محور است.
وی افزود: پژوهش یک سرمایه گذاری استراتژیک و رمز تحول و کارآمدی در مسیر تعالی و توسعه شاخص‌های کلان و زمینه ساز خودکفایی و استقلال اقتصادی و رکن اصلی برنامه ریزی ها و سیاست گذاری کشورهاست.
قیصوری تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری پیشتازی اقتصاد دانش بنیان، پیاده‌سازی و اجرای نقشه جامع علمی کشور و ساماندهی نظام ملی نوآوری است می توان به نقش پژوهش به عنوان یکی از اساسی‌ترین الزامات در تحقق پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور پی برد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پایان ضمن تبریک هفته ملی پژوهش به همه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، اساتید و فرهیختگان، گفت: امید دارم با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در توسعه علمی استان و رساندن کشورمان به اوج افتخار و فتح قله های علمی در جهان باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.