شناسه خبر : 2671
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 04 تیر 1399 - 17:28 |

بیمه رایگان خانه های روستایی استان ایلام ، افتخار بانک قرض الحسنه مهرایران است

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: افتخار ما اين است که در طرح بيمه ۵۰۰هزار خانه روستايي، سه استان كمتر برخوردار كشور را انتخاب كرده‌ايم

به گزارش ایلام رسانه به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آيين رونمايي از بيمه حوادث ۵۰۰هزار خانه روستايي گفت: مردم کشور مدت‌ها با بانك‌هاي تجاري سروكار داشته‌اند كه آن‌ بانك‌ها اغلب مشتريان كلان دارند. بانك قرض‌الحسنه ‌مهر ايران به‌نوعي بانك مردم ایران است . اکبری اظهار کرد: از آنجایی که وام‌های بانک مهر ايران خرد است، سعي كرده‌ايم اين وام‌ها را با فرآيندهايي ساده به مردم تخصيص دهيم. با بانكداري سنتي ممكن نبود سال گذشته به دو ميليون و ۳۰۰هزار نفر تسهيلات دهيم. بانك مهر ايران سال ۱۳۹۵ به ۵۰۰هزار نفر تسهيلات داده و افزايش تعداد تسهيلات‌گيرندگان در طول اين سه سال با همان نیروی کاری قبلی ، عملکردی قابل توجه است.
اکبری درباره تسهیلات پرداختی بانک مهر ایران به روستاييان و نيازمندان يادآور شد: از سال ۱۳۹۷ براي پرداخت ۶۰هزار فقره تسهيلات به روستاييان برنامه‌ريزي کرده‌ايم که بخش عمده آن تا كنون انجام شده است. همچنين ۲۸۰هزار فقره تسهيلات با همكاري كميته امداد در حوزه معيشت و اشتغال‌زايي خرد پرداخت شده كه ارزش آن به ۱۸۰۰ ميليارد تومان مي‌رسد و عمدتاً هم مربوط به روستاها بوده است.وی در همین رابطه افزود: برای بهسازی خانه‌هاي روستايي، تفاهم‌نامه‌اي با بنياد مسکن به امضا رسانده‌ايم که شامل ۲۲هزار خانه روستايي است و تا کنون ۱۲هزار مورد آن پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مهر ایران درباره بیمه کردن ۵۰۰هزار خانه روستایي از سوي اين بانک گفت: افتخار ما اين است که در طرح بيمه ۵۰۰هزار خانه روستايي، سه استان كمتر برخوردار (سيستان و بلوچستان، ايلام و خراسان جنوبي) را انتخاب كرده‌ايم. با توجه به کم تر برخوردار بودن روستاییان استان ایلام همچنین روحیه همکاری و خدمت به مردم در استاندار محترم استان ایلام ، استان ایلام جهت اجرای طرح بیمه رایگان حوادث روستایی از سوی نائینی مدیر شعب استان ایلام بانک قرض الحسنه مهر ایران به مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران پیشنهاد گردید که مورد موافقت واقع شد.در این طرح 36 هزار خانه روستایی استان ایلام ، در برابر حوادث و بلایای طبیعی از اول خرداد 99 به مدت یکسال و به صورت رایگان از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران تحت پوشش بیمه قرار گرفتند .این طرح اقدامی مبارک برای روستاییان استان ایلام و باعث دلگرمی مردم در روزهای سخت خواهد بود. امیدواریم با تداوم طرح های از این دست شاهد خدماتی ارزنده به مردم استان باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.