شناسه خبر : 14169
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1401 - 11:58 |

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام تا پایان خرداد افتتاح می‌شود/ تاکید بر حل مشکل آنتن‌دهی در ایلام

استاندار ایلام گفت:پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی بعنوان یک پروژه مهم و اولویت‌دار باید تا پایان خرداد امسال به بهره‌برداری برسد.
بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام تا پایان خرداد افتتاح می‌شود/ تاکید بر حل مشکل آنتن‌دهی در ایلام

به گزارش ایلام رسانه، دکتر «حسن بهرام‌نیا» در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام بر تسریع عملیات پروژه نیمه تمام استان تاکید کرد و گفت: همه مدیران باید با جدیت مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان را پیگیری کنند تا همه تعهدات این سفر بطور کامل اجرا شود.

استاندار ایلام با تاکید بر لزوم حضور مدیران استانی در مرکز و رایزنی برای تخصیص اعتبارات از وزارتخانه مربوطه، گفت: مدیران برای جذب اعتبارات وقت خود را در استان تلف نکنند، آنان موظف هستند از مرکز و از طریق دستگاه‌های بالادستی به دنبال جذب و تخصیص اعتبارات سفر استانی ریاست جمهوری در حوزه کاری خود باشند.

بهرام‌نیا با بیان اینکه قطعا یکی از پارامترهای مهم ارزیابی مدیران جذب کامل اعتبارات سفر ریاست جمهوری است، بر اتمام پروژه های مهم و نیمه تمام استان تاکید کرد و گفت: اولویت مهم تخصیص اعتبارات با پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا است و در این میان پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی بعنوان یک پروژه مهم و اولویت دار باید تا پایان خرداد ماه سال‌جاری به بهره برداری برسد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به عدم پوشش آنتن دهی برخی نقاط استان از جمله کمربندی شرقی ایلام گفت: بعضاً شاهد هستیم که برخی نقاط استان با وجود اینکه جزء حریم شهر است مشکل آنتن دهی دارد که دستگاه های متولی باید در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.