شناسه خبر : 4504
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 16 مهر 1399 - 13:36 |

بهره‌مندی تمام شهرهای ایلام از گاز طبیعی، تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تا پایان امسال با بهره‌مندی مردم بخش «زرین‌آباد» از نعمت گاز طبیعی، پرونده گازرسانی به شهرهای استان بسته خواهد شد.
بهره‌مندی تمام شهرهای ایلام از گاز طبیعی، تا پایان امسال

«عباس شمس‌اللهی» در بازدید میدانی از پروژه های گازرسانی به شهرهای میمه و پهله اظهار کرد: این دو شهر، تنها شهرهای فاقد گازکشی طبیعی استان هستند که عملیات اجرایی گازرسانی به آنها با حضور ۸ پیمانکار فعال در دست اجرا است.

وی گفت: عملیات گازرسانی به این بخش از سال ۱۳۹۷ شروع شده و باوجود توپوگرافی خشن کوهستانی ، صعب العبور بودن مسیر خط تغذیه و نوسانات شدید قیمت کالاهای اجرائی پروژه، هم اکنون با پیشرفت مجموعاً ۸۱ درصدی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: طول خط تغذیه مذکور ۸۳ کیلومتر بوده که ۶۰ کیلومتر از سخت‌ترین مسیرهای آن به صورت کامل اجرا و لوله گذاری شده و اجرای بقیه پروژه در حال مسیر سازی و جوشکاری است.

شمس‌اللهی تصریح کرد: به منظور تسریع در گازرسانی به این شهرها و روستاها همزمان با اجرای خط تغذیه، تاکنون ۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع شهری و روستایی و نیز ۱۰۰۰ انشعاب با حضور ۲ پیمانکار فعال اجرا شده است.

وی گفت: برای اجرای کامل خط تغذیه و شبکه توزیع و انشعابات این پروژه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و تا پایان امسال با بهره مندی مردم بخش «زرین‌آباد» از نعمت گاز طبیعی، پرونده گازرسانی شهرهای استان بسته خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.