شناسه خبر : 9299
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 15 خرداد 1400 - 14:35 |

برای محیط زیست خود چکار کرده‌ایم؟

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: انسان همانگونه که حق استفاده و بهره مندی از محیط زیست سالم را دارد، مسئولیت درست استفاده کردن از آن را نیز بر عهده دارد.
برای محیط زیست خود چکار کرده‌ایم؟

به گزارش ایلام رسانه، «غلامرضا ابدالی» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام در پیامی به مناسبت آغاز هفته محیط زیست، اظهار کرد: انسان همانگونه که حق استفاده و بهره مندی از محیط زیست سالم را دارد، مسئولیت درست استفاده کردن از آن را نیز بر عهده دارد.

مردم با فرهنگ استان همواره حافظ طبیعت و محیط زیست ایلام بوده و هستند و امروزه دستیابی به محیط زیستی سالم و عاری از هرگونه آلودگی، عزمی جدی می طلبد که این امر وظیفه همگانی مردم و مسئولین است.

امسال به مناسبت پنجاهمین سال تأسیس محیط زیست، عنوان(نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران، بازنگری، نوسازی، بازسازی) برای شعار محوری هفته محیط زیست نامگذاری شده که رویکردی نو را در بهره گیری از منابع زیستی می طلبد.

اینجانب ضمن تبریک هفته محیط زیست به مردم شریف استان ایلام به ویژه دوستداران محیط زیست از همه آحاد مردم در جهت اشاعه فرهنگ محیط زیست قدردانی و آرزو می‌کنم در حفاظت و حراست از محیط زیست که امانت نسل های آینده هستند کوشا باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.