شناسه خبر : 4027
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 07 شهریور 1399 - 12:58 |

بازدید رئیس امور استانها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه های شهری و ورزشی ایلام

دکتر علیرضا نعمتی رئیس امور استانها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور از مجموعه ورزشی الغدیر ایلام و پروژه کنار گذر ایوان و پروژه های شهرداری ایلام بازدید کرد.
بازدید رئیس امور استانها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه های شهری و ورزشی ایلام

دکتر “علیرضا نعتمی” رئیس امور استانها و مناطق برنامه و بودجه کشور در بازدید از فضاهای  ورزشی مجموعه  الغدیر ایلام ، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان استان ایلام گزارش کاملی از وضعیت و مشکلات موجود در این مجموعه از طریق برنامه و بودجه استان ایلام ارسال تا پس از بررسی موانع در خصوص تامین نیازهای مالی و تکمیلی  همکاری لازم شود.
“علی شائی” مدیرکل ورزش و جوانان در این بازدید به گزارشی از وضعیت اماکن موجود  در مجموعه الغدیر شهر ایلام از جمله استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری عدالت ، سالن بین المللی تیراندازی ایثار و سالن شهدای قلاویزان پرداخت و گفت : این مجموعه با توجه به فضاهای مختلف ورزشی در صورت تامین اعتبار تکمیل و در راستای فعالیت های  قهرمانی و همگانی میتوان خدمات ارزنده ایی به هم استانی های عزیز ارائه کرد.

همچنین دڪتر نعـمتی به اتفاق مهندس سبــزی فـرمانـدار شهرستان ایوان، مهندس قیصــوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معـاون مدیـرڪل راه و شهـرسازے استان از محـل احـداث ڪنار گذر ایوان بازدید کرد.

نعمتی از سالن آمفی تئاتر در حال ساخت ورزش و جوانان استان و  پروژه های شهری ایلام نیز بازدید کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.