شناسه خبر : 13663
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 03 فروردین 1401 - 17:17 |

بازدید استاندار و رییس هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی ایلام از آبدانان

استاندار و رییس هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی ایلام صبح امروز با حضور در آبدانان ایلام از اماکن گردشگری این شهرستان بازدید کرد.

بازدید استاندار و رییس هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی ایلام از آبدانان

به‌گزارش ایلام رسانه به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، حسن بهرام‌نیا روز چهار‌شنبه سوم فروردین ۱۴۰۱ از پارک تفریحی‌اقامتی سراب آبدانان، پایگاه خدمات ستاد نوروزی، همچنین روستای هدف گردشگری پشت‌ قلعه و بازارچه و نمایشگاه صنایع‌دستی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

استاندار ایلام در این بازدید وجود نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و عرضه محصولات سنتی را یک فرصت مغتنم و بی‌‌نظیر در جهت معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های استان ایلام و شهرستان آبدانان دانست.

رئیس هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان ایلام افزود: «بازارچه‌های صنایع‌دستی با توجه به تنوع بالای تولیدات صنایع‌دستی علاوه بر معرفی اینگونه محصولات، به رونق روز افزون تولید، فروش و بازاریابی آن شتاب می‌بخشد.»

بهرام‌نیا اظهار کرد: « معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان و حمایت از هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی موجب تقویت بخش گردشگری استان نیز می‌شود.»

او ادامه داد: «تولیدات صنایع‌دستی هنرمندان و صنعتگران استان ایلام از تنوع، کیفیت و جذابیت زیادی دارد که می‌تواند عاملی برای کسب درآمد پایدار برای این اقشار و معرفی توانمندی هنرمندان استان ایلام به دیگر نقاط کشور باشد.»

استاندار ایلام در جریان بازدید از پارک تفریحی سراب آبدانان نیز این مکان را یک جاذبه طبیعی با فضای بسیار زیبا و فرح‌بخش توصیف کرد که توان جذب گردشگر در تمام فصول سال را دارد.

بهرام‌نیا با توجه به پتانسیل بالای این پارک در جذب گردشگر و‌ نیز رفاه حال شهروندان ساکن آبدانان برای تامین اعتبار برای تکمیل، تجهیز، توسعه وآبادانی این بوستان قول مساعد داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.