شناسه خبر : 7332
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : 14 بهمن 1399 - 9:27 |

اهلیت نداشتن برخی سرمایه‌گذاران آفت بزرگ سرمایه‌گذاری است

استاندار ایلام گفت: تاکنون ده‌ها سرمایه گذار به استان آمده که برخی از آنها در همان اوایل فعالیت و ورود به استان اهلیت لازم را نداشته و این آفت بزرگی برای هدر رفت سرمایه است.
اهلیت نداشتن برخی سرمایه‌گذاران آفت بزرگ سرمایه‌گذاری است

«قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست با مدیرعامل هلدینگ تامین آتیه صبا که با حضور مجموعه دستگاه های مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: امروز ظرفیت های عمده استان جاذبه خاص و ویژه ای برای سرمایه‌گذاری در استان ایجاد کرده و با توجه به ظرفیت‌های عمده در حوزه‌های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، منابع طبیعی، صنعت و معدن، مرز مشترک و … همسایه بودن با کشور عراق جاذبه خاصی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده که منجر به اتفاقات قابل توجهی در این زمینه شده است.

وی با بیان اینکه امروز استان ایلام آمادگی لازم و کافی برای ایجاد سرمایه گذاری در حوزه های مختلف دارد و سرمایه گذار هم باید دارای اهلیت لازم در این حوزه باشد، تصریح کرد: تاکنون ده‌ها سرمایه گذار به استان آمده که برخی از آنها در همان اوایل فعالیت و ورود به استان اهلیت لازم را نداشته و این آفت بزرگی برای هدر رفت سرمایه است.

سلیمانی دشتکی اهلیت سرمایه‌گذار را شرط لازم برای سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: البته این به تنهایی شرط کافی نیست بلکه طرح هم باید دارای توجیه لازم بوده و میزان سرمایه گذاری نیز قابل توجه و به قدر کفایت باشد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی هلدینگ سرمایه‌گذاری تامین آتیه صبا برای ایجاد سرمایه گذاری در استان گفت: این شرکت معتبر دارای شرایط لازم و کافی برای سرمایه گذار در استان بوده و در این زمینه دارای پیشینه ای درخشان و تجربه ای موفق در کشور است.

استاندار ایلام با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه صبا میهن در حوزه‌ی دامپروری، صنایع چوب و معادن فعالیت دارد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان در این زمینه بسیار امیدواریم که با حضور این شرکت در استان تحرک خوبی در این بخش‌های با همکاری دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: ما تلاش های زیادی برای حضور شرکت ها و هلدینگ های وابسته به نهادها و ارگان های مختلف داشته‌ایم که فقط موفق به جلب مشارکت تعدادی از آنها که دارای اهلیت لازم بوده، شده ایم.

به گزارش ایلام رسانه، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، شرکت تامین آتیه صبا که یکی از شرکت های موفق و مطرح کشور بوده و دارای سابقه درخشانی در برخی از استان ها کشور است، امروز با رایزنی‌های استانداری ایلام و مجموعه مسئولان در نظر دارد به صورت زنجیره ای در بخش های مختلف دامپروری، تولید گوشت و فرآورده های گوشتی، صنعت چوب، معدن گچ، آهک و … استان سرمایه‌گذاری نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.