شناسه خبر : 6670
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی تاریخ انتشار : 07 دی 1399 - 21:27 |

انجام ۳۴۴۸ بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی و صنفی ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام از انجام امسال۳۴۴۸ بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی و صنفی توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است.
انجام ۳۴۴۸ بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی و صنفی ایلام

مهناز همتی در گفت و گو با ایلام رسانه، اظهار کرد: در نه ماهه ابتدای امسال۳۴۴۸ بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی و صنفی توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است.

وی گفت: ۴۴۷ مورد از مجموع بازرسی‌ها و نمونه‌برداری‌های انجام شده طی این مدت، مربوط به نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش سطح استان بوده که از این واحدها ۴۵۰ مورد نیز بازرسی صورت گرفته است.
مدیرکل استاندارد ایلام در توضیح طرح طاها نیز گفت: از دیگر اقدامات این اداره کل انجام طرح کشوری و سراسری طاها(طرح اجرای هماهنگ استاندارد) است که واحدهای صنفی سطح بازار، جامعه هدف کارشناسان استاندارد را تشکیل می دهند.
وی با بیان اینکه در این مدت۲۵۵۱ مورد بازرسی و نمونه‌برداری نیز از واحدهای صنفی استان انجام شده است، تاکید کرد: هدف آن است که با بازرسی‌ها و نمونه‌برداری‌هایی که از واحدهای تولیدی و اصناف انجام می‌شود، شهروندان با اطمینان خاطر بیشتری از کالاها و خدمات استاندارد بهره‌ ببرند و به محض مشاهده مراتب غیر استاندارد، مورد را از طریق سامانه پیامکی، ۵۰۰۰۱۱۵۱۷، سامانه ارزیابی شکایات اداره استاندارد ایلام، اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.