شناسه خبر : 3582
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 10 فروردین 1399 - 11:07 |

اقدام نوع دوستانه شرکت تعاونی کیان نور ایلام در پویش ملی پیشگیری از کرونا

مدیرعامل شرکت تعاونی کیان نور ایلام گفت: در راستای پویش ملی پیشگیری از کرونا ارائه آموزش و آزمون، فروش و پرداخت الکترونیکی رایگان به عموم مردم توسط شرکت تعاونی کیان نور ایلام انجام خواهد شد.

صادق صفربیگی در گفت و گو با ایلام رسانه اظهار کرد: معلمان و دانش آموزان می توانند با ورود سایت هانا درس به آدرس hanadars.ir در راستای پیشگیری از ویروس کرونا از خدمات رایگان آموزش و آزمون الکترونیک استفاده کنند، همچنین در این سایت معلمان می توانند تمام محتواهای آموزشی خود را در انواع قالب ها از جمله فیلم، صدا، متن و غیره به دانش آموزان ارائه دهند.
وی افزود: در این سایت قابلیت های دیگری از قبیل گفت و گو بین معلم و دانش آموز، ارائه جزوات و فایل های آموزشی، انجام آزمون های متنوع چهار جوابی، تشریحی، کوتاه پاسخ و … وجود دارد که قابل استفاده برای همه خواهد بود.
صفربیگی همچنین به پرداخت الکترونیکی این شرکت تعاونی نیز اشاره کرد و گفت: عموم مردم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت بهداشت فردی می توانند با استفاده از کد QR آپ همه وجوه پرداختی را به فروشندگان بدون استفاده از کارت بانکی و عابر بانک و با استفاده از تلفن همراه خود بصورت غیرحضوری انجام دهند.
عضو شورای مرکزی کانون های کارآفرینی کشور با بیان اینکه این نرم افزار در بستر اپلیکشن آپ و با همکاری بانک ملی قابل استفاده برای کاربران است، ادامه داد: فروشگاه اینترنتی به آدرس KALA84.IR برای صنوف راه اندازی شده و همه صنوف می توانند، محصولات خود را در بستر این نرم افزار به فروش رسانده و مردم نیز مایحتاج خود را بصورت اینترنتی تهیه کنند.
صفربیگی تصریح کرد: استفاده از تمام این نرم افزارها در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت تعاونی رایگان است و هم چنین این طرح برای اولین بار در کشور و در قالب پویش ملی مبارزه با کرونا در حال انجام است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.