شناسه خبر : 2618
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 14 شهریور 1398 - 8:44 |
معاون هماهنگ کننده ناجا خبر داد:

افزایش بیش از 200درصدی تردد زائران از پایانه مرزی مهران

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه از ابتدای محرم تاکنون شاهد افزایش 200درصدی تردد زائران نسبت به مدت مشابه سال قبل در پایانه مرزی مهران هستیم از بکارگیری بیش از 30هزار نیروی پلیس در جهت برقراری نظم وامنیت زائران اربعین حسینی خبر داد .
افزایش بیش از 200درصدی تردد زائران از پایانه مرزی مهران

به گزارش ایلام رسانه، سردار «محمد علی نوری‌نژاد» در حاشیه بازدید از زیرساخت‌ها در مرز مهران، اظهار کرد: مرز مهران میعاد گاه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)است و با نزدیک شدن به ایام اربعین و همچنین برداشته شدن محدودیت های تردد و لغو روادید ، شاهد تردد بیش از 2برابری زائران هستیم .

وی افزود: امسال 30هزار نیروی پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت زائران اربعین حسینی (ع) به کارگیری خواهد شد .

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطر نشان کرد:در ۲ روز گذشته روزانه ، شاهد خروج بیش از 21هزار نفر زائرعتبات عالیات از پایانه مرزی مهران بودیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 220درصدی خروج زائران هستیم .

نوری نژاد با بیان اینکه مرز بین المللی مهران یکی از معبرهای اصلی و پر تردد کشور برای خروج زائران است ،افزود: برنامه ریزی های جمعی خوبی برای تسهیل در تردد زائران از پایانه مرزی مهران اندیشیده شده است .

معاون هماهنگ کننده ناجا از رانندگان و زائران اربعین حسینی(ع) خواست ، بدون نگرانی و با آرامش در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی تردد کنند و با رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی ، پلیس را در انجام این وظیفه خطیر همراهی کنند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.