شناسه خبر : 1516
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 19 خرداد 1398 - 11:02 |
استاندار ایلام در دیدار با وزیر کشور:

استقبال زائران از مرز مهران در اربعین امسال افزایش خواهد یافت

استاندار ایلام گفت: با توجه به حذف ویزا، امسال شاهد تردد بیش از دوبرابری زوار از مرز مهران، خواهیم بود و باید به تناسب این حجم جمعیت زیرساخت ها را آماده کنیم.

به گزارش ایلام رسانه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ، بعد از ظهر روز شنبه ۱۸ خرداد، «قاسم سلیمانی دشتکی» در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان بویژه آخرین اقدامات انجام گرفته درمناطق سیل زده استان بر تداوم نگاه ویژه دولت به استان تاکید کرد وگفتک خواستار توجه و شتاب بیشتر دولت در بحث بازسازی ونوسازی مناطق سیل‌زده استان هستیم .

وی ادامه داد؛ ضرورت حل مشکلات مناطق سیل‌زده استان بانزدیک شدن به ایام اربعین دوچندان می‌شود چرا که اربعین خود یک مقوله بزرگ و بین‌المللی است و تمام زمان و توجه استان و کشور را به خود اختصاص خواهد داد .

سلیمانی دشتکی دربخش دیگری از این دیدار تسریع در تکمیل زیرساخت‌های اربعین استان را ضروری دانست و تصریح کرد: از آنجا که در اربعین امسال بحث ویزا از میان برداشته شده است شاهد تردد بیش از دوبرابری زوار از مرز مهران، خواهیم بود و باید به تناسب این حجم جمعیت زیرساخت ها را آماده کنیم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.