شناسه خبر : 3713
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 27 مرداد 1399 - 13:56 |

استاندار خواستار تزریق اعتبار ویژه به راه آهن ایلام شد

استاندار ایلام خواستار تزریق اعتبار ویژه به راه آهن ایلام شد و گفت: این پروژه مهم که اخیرا آغاز کار اجرایی آن با حضور رئیس جمهور کلید خورده برای استان حائز اهمیت است.
استاندار خواستار تزریق اعتبار ویژه به راه آهن ایلام شد

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در دیدار با با دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان پیگیر خواسته‌ها و مطالبات مردمی از جمله اختصاص اعتبارات طرح های گرمسیری و احیاء در حوزه کشاورزی شد و اظهار کرد: هم اکنون ۱۸۰۰۰ هکتار از طرح سامانه گرمسیری تا تکمیل نهایی این پروژه در استان ایلام باقی مانده که نیازمند توجه و اختصاص اعتبار ویژه دولت است.

وی بیان اینکه در صورت تامین اعتبار ۳۰۰۰ هکتار دیگر از این طرح تا آذرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد، خواستار تزریق اعتبار ویژه به راه آهن ایلام نیز شد و گفت: این پروژه مهم که اخیرا آغاز کار اجرایی آن با حضور رئیس جمهور کلید خورده است برای استان حائز اهمیت است.

سلیمانی دشتکی پیگیر مطالبات استان در حوزه تقسیمات کشوری شد و اظهار کرد: در حال حاضر تبدیل بخش «چوار» به شهرستان و دهستان «آسمان‌آباد» به بخش در دستور کار دولت است که با توجه به اهمیت موضوع برای استان و مردم این مناطق خواستار تسریع بیشتر در این موارد هستیم.

وی در ادامه‌ با اشاره به تصویب طرح ارتقا و تبدیل بخش چوار به شهرستان در کمیسیون سیاسی، دفاعی هیات دولت از نگاه مثبت دولتمردان در امور مختلف استان از جمله حوزه تقسیمات کشوری قدردانی کرد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی مانند ایجاد بخش دشت عباس و شهرستان هلیلان انجام شده و امیدواریم به زودی با تصویب شهرستان شدن چوار در هیئت دولت و به سرانجام رسیدن بخش آسمان آباد حامل این خبرهای خوش برای مردم استان باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.