شناسه خبر : 4286
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 19 شهریور 1399 - 16:32 |

ارزیابی‌ها باید نمایانگر عملکرد واقعی مدیران باشد

استاندار ایلام گفت: یکی از ملاک های مهم ارزیابی مدیران ، تعهد و پاسخگویی به مردم و دفاع قاطع آنان از منافع استان است.
ارزیابی‌ها باید نمایانگر عملکرد واقعی مدیران باشد

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان در ارتباط با برگزاری جشنواره شهید رجایی، به نحوه ارزیابی ها اشاره و اظهار کرد: باید به سمت و سوی واقعی سنجی در ارزیابی ها برویم و البته امروز این مهم در دستور کار استان است.

وی با تاکید بر این که بارزترین ملاک ارزیابی باید دفاع از منافع مردم و استان باشد، گفت: ارزیابی‌ها باید به صورت کمی و کیفی نمایانگر عملکرد واقعی مدیران باشد.

استاندار ایلام ویژگی مدیران موفق را داشتن تعهد کاری بالا در دفاع از منافع مردم و استان عنوان کرد و گفت: در ارزیابی ها معیار باید مشخص و بر اساس میزان پیشرفت از نقطه A به B باشد و صرفا بر خود ارزیابی های مدیران متکی نباشد.

وی ادامه داد: خود ارزیابی برای تعیین اهداف و راهبردها است و در ارزیابی ها باید میزان تطبیق خودارزیابی با واقعیت های موجود مشخص شود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: علاوه بر سازمان‌ مدیریت و برنامه ریزی استان که درگیر در کار ارزیابی سالانه است، بازرسی و روابط عمومی استانداری نیز به صورت فصلی و ماهیانه این مهم را در شاخص های مشخص مد نطر دارند که لازم است دستگاه های اجرایی در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارزیابی در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی یک کار خوب و ارزشمند است، تاکید کرد: روابط‌عمومی آئینه تمام نمای دستگاه‌ها و سازمان‌ها است و ضعف روابط عمومی نشانه ضعیف بودن مدیریت در آن دستگاه و سازمان است.

استاندار ایلام در ادامه بر پاسخگویی و مردمداری مدیران تاکید کرد و گفت: یکی از ملاک های مهم ارزیابی مدیران ، تعهد و پاسخگویی به مردم و دفاع قاطع آنان از منافع استان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.