شناسه خبر : 3252
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : 12 مرداد 1399 - 14:54 |

ارتباط با مردم در هر شرایطی مهمترین اولویت مسئولان باشد

استاندار ایلام گفت: بیشتر تقاضاهای مردمی در حوزه تقاضای وام، امهال اقساط وام‌ها، مشکل استخدام، کارهای عمرانی و درخواست‌های مالی است.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» امروز با حضور در سامانه سامد در ۲ ساعت و ربع با بیش از ۴۵ نفر از شهروندان ارتباط برقرار کرد و پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان شد.

وی در این نشست با تاکید بر حفظ ارتباط مستمر مسئولان با مردم جهت پیگیری مسائل و مشکلات آنان در این شرایط سخت، گفت: ارتباط با مردم در هر شرایطی مهمترین اولویت هر مسئولی است و در این شرایط که بحث بیماری کرونا هست ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است که همه باید از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه قبلا به صورت ماهیانه جهت ارتباط با مردم در سامانه سامد حضور یافته است، تصریح کرد: درگذشته هر هفته یک مدیر در سامانه سامد حضور می‌یافت و پاسخگوی سئوالات مردم می‌شد اما امروز به خاطر بحث کرونا هر روز مدیران استانی در این سامانه حضور می‌یابند و با مردم ارتباط برقرار می‌کنند.

سلیمانی دشتکی گفت: در حال حاضر بیشتر تقاضاهای مردمی موضوعات اجتماعی و مالی مانند تقاضای وام، امهال اقساط وام ها، مشکل استخدام، کارهای عمرانی، درخواست های مالی و کمک ها و … بوده که در این راستا و در لحظه با مدیران مربوطه ارتباط برقرار شد و مسائل پیگیری شد.

وی افزود: مدیران نباید در این شرایط ارتباط خود را با مردم قطع کنند و در این رابطه باید با هماهنگی با دفتر بازرسی در سامانه سامد حضور یابند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.