شناسه خبر : 2436
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 26 بهمن 1398 - 11:00 |

احزاب و تشکل‌های مردم نهاد برای فعالیت‌موثرتر به آموزش نیاز دارند

ایلام رسانه/ معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: احزاب و تشکل‌های مردم نهاد برای فعالیت‌موثرتر به آموزش نیاز دارند و انجمن علوم سیاسی کشور می‌تواند در این زمینه ایفای نقش کنند.
احزاب و تشکل‌های مردم نهاد برای فعالیت‌موثرتر به آموزش نیاز دارند
معاون سیاسی استاندار ایلام در دیدار با رئیس و دبیر انجمن علوم سیاسی کشور گفت: برپایی و افتتاح انجمن علوم سیاسی در استان ایلام می تواند در توسعه سیاسی و همچنین افزایش سطح علمی تشکل های استان نقش بسزایی ایفا کند.

دکتر «محمد نوذری» در دیدار با دکتر مقصودی و هیئت همراه، اظهار کرد: همکاری دوجانبه بین انجمن علوم سیاسی و وزارت کشور در بحث آموزش احزاب و تشکل‌های مردم نهاد و همچنین در توسعه سیاسی استان بسیار موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر نقش اساسی دانشگاه در حل مشکلات مختلف استان، گفت: انجمن های علمی می توانند حلقه‌ی وصل بین دانشگاه و اجتماع باشند و در این زمینه مسائل و مشکلات مبتلابه جامعه را با مطالعات علمی و پژوهش‌ها مورد بررسی و کنکاش قرار داده و برای برون رفت از آنها راهکار ارائه دهند.

معاون استاندار ایلام یکی از مشکلات جامعه را  عدم ارتباط بین دانشگاه و جامعه دانست و افزود: برای رفع این‌گونه مشکلات در جامعه ما هیئت‌های اندیشه‌ورز متشکل از اساتید دانشگاه در حوزه‌های مختلف در استان برای ارائه راهکار در کاهش آسیب‌ها تشکیل شده است.

نوذری مهمترین مولفه‌ی سیاسی استان خصوصا در دوران انتخابات را قبیله‌گرایی دانست و خاطر نشان کرد: ما تلاش کرده‌ایم در این حوزه قبیله گرایی و تمرکز در ایل را به سمت شایسته گزینی میل دهیم و در این راه انجمن علمی علوم سیاسی می تواند به عنوان یک سازمان مردم نهاد و علمی قدرتمند کمک های بسیار خوبی به استان داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.