شناسه خبر : 7299
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اقتصادی تاریخ انتشار : 12 بهمن 1399 - 15:02 |

آغاز طرح نظارتی نوروز، از ۱۵ بهمن

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از آغاز طرح نظارتی نوروز از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در استان ایلام خبر داد.
آغاز طرح نظارتی نوروز، از ۱۵ بهمن

به گزارش ایلام رسانه، «عزت الله عبدخانی» اشاره به ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور در خصوص توجه به سیاست‌های دولت در انجام نظارتهای پیشگیرانه و آگاهی‌رسانی به مصرف‌کنندگان، اظهارکرد: اقدامات نظارتی براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و اولویت‌های کالایی تدوین و اجرایی خواهد شد.

وی، از برخورد سریع و قاطع با اخلالگران بازار در طرح نظارتی نوروز 1400 خبر داد و افزود: از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا 31 فروردین ماه 1400 در استان ایلام همزمان با سراسر کشور طرح یاد شده اجرایی می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام در ادامه بر رعایت قوانین نظام صنفی و رعایت حقوق مصرف کنندگان تأکید کرد و گفت: بازرسی‌های هدفمند و نظارت‌های پیشگیرانه به صورت مستمر پیگیری شده و همزمان با انجام گشت‌های بازرسی از بازار، از طریق همکاری و هم‌افزایی با سازمان صدا و سیمای مرکز استان و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، اقدامات بازرسی و نظارتی برای آگاهی‌رسانی به مصرف‌کنندگان با جدیت دنبال خواهد شد.

عبدخانی با تاکید بر اینکه در صورت کشف انبارهایی که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و عدم اعلام موجودی کالا، علاوه بر ضبط وتوقیف اقلام، مشمول جریمه احتکار و پلمب شده و به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی می شوند، از مردم خواست درصورت مشاهده انبارها و مراکز غیر مجاز بلافاصله از طریق ستاد خبری 124 بازرسی صمت مراتب را گزارش داده تا در کمترین زمان ممکن برخورد قانونی شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.